INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

si lniceRozsáhlé vylepšení pojištění motorových vozidel NAMÍRU připravila pro letošní podzim pojišťovna Kooperativa. Zjednodušila se nabídka asistenčních balíčků a k vyšším limitům v povinném ručení získají klienti příjemné benefity. Rozšířila se také nabídka volitelných připojištění o unikátní pojištění VÝMOL.

„Z průzkumu, který jsme si nechali zpracovat u společnosti Ipsos, vyplynulo, že 50 % řidičů si již někdy poškodilo vozidlo kvůli špatnému stavu vozovky, přičemž často je takové poškození předmětem výluky z pojistného plnění. Proto jsme se rozhodli nabídnout nově i pojištění VÝMOL, které kryje poškození vozidla v důsledku projetí neoznačeného výtluku na silnici,“ představuje novinku Aleš Zethner, ředitel Úseku pojištění motorových vozidel v Kooperativě. Na výmolu si většinou motorista poškodí pneumatiku a disk, tomu také odpovídá limit 10 tisíc Kč, který Kooperativa u tohoto pojištění stanovila na pojistnou událost. Po klientovi pak bude vyžadovat podrobnou fotodokumentaci výmolu a poškození vozu s celkovou dispozicí místa, kde k poškození došlo.

 Kooperativa také již dlouho upozorňuje na to, že základní limity, které jsou ze zákona 35 milionů na újmy na zdraví a 35 milionů na škody na majetku, nemusí vždy stačit. Proto klientům doporučuje limity vyšší, nejlépe 100/100 milionů Kč. „V novém produktu jsme se vyšší limity rozhodli zvýhodnit tím, že k nim jako benefit přidáme zajímavá připojištění. K limitu 70/70 milionů Kč tak naši klienti získají v ceně úrazové pojištění řidiče, při sjednání povinného ručení s limity 100/100 milionů Kč a vyššími pak přímou likvidaci, úrazové pojištění řidiče a při sjednání společně s havarijním pojištěním i připojištění VÝMOL,“ upozorňuje Aleš Zethner na výhody povinného ručení od Kooperativy. Standardně nyní Kooperativa zájemcům nabídne i limity 200/200 milionů Kč.

V průzkumu společnosti Ipsos Kooperativa také zjistila, že 29 % klientů autopojištění již někdy využilo asistenční službu své pojišťovny. Nejčastěji, 35 % klientů, z důvodu havárie, 26 % klientů zastavila porucha motoru a 22 % defekt pneumatiky. „Proto jsme se rozhodli zjednodušit a vylepšit i nabídku asistenčních programů. Klienti ve svém povinném ručení i havarijním pojištění automaticky získají variantu ZÁKLAD, kde mají zajištěn zásah při dopravní nehodě. Doporučujeme si ale vybrat program IDEÁL, který zajišťuje rozsáhlou asistenci i při poruše vozidla, v případě havárie pak Kooperativa zajistí i vyproštění vozidla. Nejvyšší variantou je MAX, kde je kromě výše zmíněného zahrnuta například i repatriace vozidla do ČR bez omezení kilometrů nebo půjčení náhradního vozidla,“ doporučuje Aleš Zethner.

Pojišťovna Kooperativa je v oblasti pojištění motorových vozidel dvojkou na trhu, pojišťuje přes 1,53 milionu vozidel v povinném ručení, 306 tisíc vozidel pak má u Kooperativy sjednáno i havarijní pojištění.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3