INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

146aZnačka Hyundai letos oslavila důležitý milník. V Nošovicích byl vyroben miliontý kus rodinného SUV Hyundai Tucson. Při této příležitosti vyhlásila společnost Hyundai Motor Czech soutěž, ve které mohl každý vyhrát nový Tucson v limitované zimní edici „IceBreaker“.

Štěstí se nakonec usmálo na Martina Buchtu, který byl vylosován z celkem 433 platných přihlášek. Vůz v celkové hodnotě 599 641,03 Kč byl předán u autorizovaného obchodního partnera značky Hyundai ASPEKTA Trading v Plzni.

Do soutěže se mohl zapojit každý, kdo si od začátku října do konce listopadu model objednal. Výhra v podobě vrácení plné částky vozu a zaplacení daně z příjmu následně čekala na jednoho zákazníka. Losování se uskutečnilo v pátek 13. prosince v prostorách HMCZ za účasti tříčlenné komise. Výhercem vozu Hyundai Tucson v limitované edici IceBreaker se stal Martin Buchta z Plané u Mariánských Lázní, který si Tucson 1,6 T-GDi 4x4 zakoupil v Plzni u autorizovaného dealera ASPEKTA Trading.

„Dojmy z výhry jsou samozřejmě jen a jen ty nejlepší. Stále tomu ještě nemohu uvěřit. Když pominu výhru v tombole na plese, tak je to skutečně první věcná výhra v životě. A že je opravdu velká! Vejdou se do ní všichni členové naší rodiny. Auto budeme používat určitě na dojíždění do práce, ale také běžný rodinný kolotoč – škola, kroužky, nákupy, ale i nějaký ten společný výlet. Ušetřené finance využijeme na vylepšení bydlení, pořízení ekologičtějšího vytápění, běžný provoz domácnosti a zahradní úpravy. A proč jsme vlastně zvolili právě Hyundai? Máme už 4 roky novou i30 kombi a jsme s ní spokojeni. Dosud bezproblémový provoz a odpovídající provozní náklady určitě pomohly při rozhodování. Navíc výbava IceBreaker, slevový bonus na pohon 4x4, zvýhodnění na tažné zařízení, střešní nosiče a střešní box byly pak asi tím jazýčkem na miskách vah, který potvrdil naši volbu,“ uvedl Martin Buchta, výherce limitované edice Tucson IceBreaker.

„Když mě zástupce HMCZ informoval, že právě náš klient vyhrál, tak jsem měla obrovskou radost, jako kdybych vyhrála sama. Každý náš zákazník se koupí vozu stává součástí naší ASPEKTA rodiny, takže mě to opravdu velice potěšilo,“ komentuje Vendula Vítovcová, obchodní ředitelka a jednatelka ASPEKTA Trading.

„Cílem soutěže bylo poděkovat našim zákazníkům. Bez nich by se Hyundai Tucson nestal tak oblíbeným modelem. Za dobu trvání soutěže jsme evidovali celkem 744 závazných objednávek a z toho 433 platných přihlášek. Velký zájem nás velmi příjemně potěšil a o to více, že jsme mohli alespoň jednomu z nich zpříjemnit nadcházející svátky a vstup do nového roku,“ říká Martin Saitz, generální ředitel HMCZ a dodává: „Kdo nevyhrál nyní, nebo nesoutěžil vůbec, určitě nemusí truchlit. Již brzy bude mít novou příležitost soutěžit o jeden z našich vozů!“

Oblíbený Hyundai Tucson v limitované edici IceBreaker je dostupný již od 499 990 Kč a s paketem Winter nabízí vyhřívaný volant, 3stupňové vyhřívání předních sedadel nebo dvouzónovou klimatizaci s automatickým odmlžováním. Pro zájemce o pohon 4x4 je navíc možnost 50% zvýhodnění. Ve výbavě samozřejmě nechybí kompletní sada zimních kol, slevová tankovací karta a další benefity, které Hyundai nabízí u všech vozů.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3