INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Partners_FinancniČeská společnost Partners spolupracuje s přední světovou poradenskou společností KPMG jako jediná finančněporadenská firma v ČR. Cílem spolupráce je zajištění kvality klientských dat a realizace servisních a informačních kampaní pro více než čtvrt milionu klientů Partners. Dosud nejúspěšnější kampaně byly realizovány v oblastech přípravy na penzi a zhodnocení finančních prostředků, kdy mnoho klientů ocenilo informace o nových investičních možnostech na trhu a aktualizaci jejich penzijních plánů.

„Jsme vůbec první finančněporadenská společnost v České republice, která se vydala tímto směrem a do takovéto spolupráce se pustila," řekl Petr Borkovec, místopředseda představenstva a ředitel pro distribuci Partners, a dodává: „Cílem projektu s KPMG je nalezení nových distribučních a servisních kanálů pro práci s klientským kmenem. Výsledkem je potom zlepšená komunikace s našimi klienty, skutečně komplexní obsloužení a splněný slib servisu."

Partners do této chvíle spustili první čtyři kampaně, například na přípravu na život v penzi a související navýšení pravidelných investic, na nové investiční možnosti díky exkluzivnímu produktu Partners Profesionální Multibrand nebo na unikátní slevu na neživotní pojištění pro dobré řidiče či zajištění majetku ve spolupráci s pojišťovnou Allianz.

„Jako nejvíce efektivní se ukazují kampaně, které se trefují do reálné situace klientů. Když jsme komunikovali problematiku životní úrovně ve stáří a nutnosti včas se na toto období finančně připravit, slavili jsme u klientů úspěch. Hlavním pilířem každé kampaně tak není nabídka konkrétního produktu, ale řešení určitého životního cíle či potřeby," vedl Borkovec.

Kampaň na záchranu smluv

Doplňkovou servisní kampaní se stala i akce „záchrana smluv." Call centrum Partners pravidelně informuje ty klienty, kteří se na svých smlouvách z nějakého důvodu dostali do dluhu a hrozí jim zrušení smlouvy a finanční ztráta. Klienti jsou upozorňováni na to, že platby na pojištění či investice byly přerušeny a mohli by o své peníze zbytečně přijít, kdyby byla jejich smlouva stornována. V naprosté většině případů se ukazuje, že klienti o prodlevě v platbách ani neví, nebo nemají informaci o tom, co to pro ně znamená. Bezmála 80 % rozhovorů končí tím, že klient nechce o svoji smlouvu přijít.

Úspěšným je i další nový servisní nástroj, takzvaný welcome call, který zjišťuje spokojenost nových klientů se spoluprací s poradcem Partners po prvních schůzkách.

Partners vyhlásili zlepšování a rozšiřování klientského servisu prioritou pro rok 2011 a i v roce následujícím tomu bude podobně. Tomuto cíli napomáhají vedle spolupráce s KPMG i další nástroje spuštěné Partners v tomto roce, jako například pravidelný emailový klientský newsletter se zprávami z finančního trhu, propracovaný upomínkovací systém na významné okamžiky finančního života našich klientů nebo rozvoj softwaru pro přípravu finančních portfolií pod názvem FiP.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3