INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Partners_FinancniČeská společnost Partners spolupracuje s přední světovou poradenskou společností KPMG jako jediná finančněporadenská firma v ČR. Cílem spolupráce je zajištění kvality klientských dat a realizace servisních a informačních kampaní pro více než čtvrt milionu klientů Partners. Dosud nejúspěšnější kampaně byly realizovány v oblastech přípravy na penzi a zhodnocení finančních prostředků, kdy mnoho klientů ocenilo informace o nových investičních možnostech na trhu a aktualizaci jejich penzijních plánů.

„Jsme vůbec první finančněporadenská společnost v České republice, která se vydala tímto směrem a do takovéto spolupráce se pustila," řekl Petr Borkovec, místopředseda představenstva a ředitel pro distribuci Partners, a dodává: „Cílem projektu s KPMG je nalezení nových distribučních a servisních kanálů pro práci s klientským kmenem. Výsledkem je potom zlepšená komunikace s našimi klienty, skutečně komplexní obsloužení a splněný slib servisu."

Partners do této chvíle spustili první čtyři kampaně, například na přípravu na život v penzi a související navýšení pravidelných investic, na nové investiční možnosti díky exkluzivnímu produktu Partners Profesionální Multibrand nebo na unikátní slevu na neživotní pojištění pro dobré řidiče či zajištění majetku ve spolupráci s pojišťovnou Allianz.

„Jako nejvíce efektivní se ukazují kampaně, které se trefují do reálné situace klientů. Když jsme komunikovali problematiku životní úrovně ve stáří a nutnosti včas se na toto období finančně připravit, slavili jsme u klientů úspěch. Hlavním pilířem každé kampaně tak není nabídka konkrétního produktu, ale řešení určitého životního cíle či potřeby," vedl Borkovec.

Kampaň na záchranu smluv

Doplňkovou servisní kampaní se stala i akce „záchrana smluv." Call centrum Partners pravidelně informuje ty klienty, kteří se na svých smlouvách z nějakého důvodu dostali do dluhu a hrozí jim zrušení smlouvy a finanční ztráta. Klienti jsou upozorňováni na to, že platby na pojištění či investice byly přerušeny a mohli by o své peníze zbytečně přijít, kdyby byla jejich smlouva stornována. V naprosté většině případů se ukazuje, že klienti o prodlevě v platbách ani neví, nebo nemají informaci o tom, co to pro ně znamená. Bezmála 80 % rozhovorů končí tím, že klient nechce o svoji smlouvu přijít.

Úspěšným je i další nový servisní nástroj, takzvaný welcome call, který zjišťuje spokojenost nových klientů se spoluprací s poradcem Partners po prvních schůzkách.

Partners vyhlásili zlepšování a rozšiřování klientského servisu prioritou pro rok 2011 a i v roce následujícím tomu bude podobně. Tomuto cíli napomáhají vedle spolupráce s KPMG i další nástroje spuštěné Partners v tomto roce, jako například pravidelný emailový klientský newsletter se zprávami z finančního trhu, propracovaný upomínkovací systém na významné okamžiky finančního života našich klientů nebo rozvoj softwaru pro přípravu finančních portfolií pod názvem FiP.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3