„Jsme vůbec první finančněporadenská společnost v České republice, která se vydala tímto směrem a do takovéto spolupráce se pustila," řekl Petr Borkovec, místopředseda představenstva a ředitel pro distribuci Partners, a dodává: „Cílem projektu s KPMG je nalezení nových distribučních a servisních kanálů pro práci s klientským kmenem. Výsledkem je potom zlepšená komunikace s našimi klienty, skutečně komplexní obsloužení a splněný slib servisu."
Partners do této chvíle spustili první čtyři kampaně, například na přípravu na život v penzi a související navýšení pravidelných investic, na nové investiční možnosti díky exkluzivnímu produktu Partners Profesionální Multibrand nebo na unikátní slevu na neživotní pojištění pro dobré řidiče či zajištění majetku ve spolupráci s pojišťovnou Allianz.
„Jako nejvíce efektivní se ukazují kampaně, které se trefují do reálné situace klientů. Když jsme komunikovali problematiku životní úrovně ve stáří a nutnosti včas se na toto období finančně připravit, slavili jsme u klientů úspěch. Hlavním pilířem každé kampaně tak není nabídka konkrétního produktu, ale řešení určitého životního cíle či potřeby," vedl Borkovec.
Kampaň na záchranu smluv
Doplňkovou servisní kampaní se stala i akce „záchrana smluv." Call centrum Partners pravidelně informuje ty klienty, kteří se na svých smlouvách z nějakého důvodu dostali do dluhu a hrozí jim zrušení smlouvy a finanční ztráta. Klienti jsou upozorňováni na to, že platby na pojištění či investice byly přerušeny a mohli by o své peníze zbytečně přijít, kdyby byla jejich smlouva stornována. V naprosté většině případů se ukazuje, že klienti o prodlevě v platbách ani neví, nebo nemají informaci o tom, co to pro ně znamená. Bezmála 80 % rozhovorů končí tím, že klient nechce o svoji smlouvu přijít.
Úspěšným je i další nový servisní nástroj, takzvaný welcome call, který zjišťuje spokojenost nových klientů se spoluprací s poradcem Partners po prvních schůzkách.
Partners vyhlásili zlepšování a rozšiřování klientského servisu prioritou pro rok 2011 a i v roce následujícím tomu bude podobně. Tomuto cíli napomáhají vedle spolupráce s KPMG i další nástroje spuštěné Partners v tomto roce, jako například pravidelný emailový klientský newsletter se zprávami z finančního trhu, propracovaný upomínkovací systém na významné okamžiky finančního života našich klientů nebo rozvoj softwaru pro přípravu finančních portfolií pod názvem FiP.
(tz)