INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

145 cppČeská podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group („ČPP“) nabízí od června cestovní připojištění pod názvem Covid plus, které kryje náklady spojené s nařízenou karanténou v zahraničí a náhradní dopravu zpět domů do ČR v souvislosti s onemocněním covid-19.

Plánování letošní dovolené je pro většinu lidí daleko komplikovanější než v dříve. Lidé se právem obávají, že kvůli pandemickým omezením se může jejich dovolená v zahraničí nedobrovolně prodloužit. Nucená karanténa či zamítnutí návratu v plánovaném spoji může znamenat další dny pobytu v cizině navíc, které by lidé museli také zaplatit. Aby se dovolená nestala noční můrou, vyplatí se toto riziko pojistit.

„Při cestách do zahraničí dnes již musíme zohledňovat také rizika spojená s možnými výlohami souvisejícími s onemocněním covid-19. Aby svou dovolenou mohli strávit bez starostí, nabídli jsme českým turistům k cestovnímu pojištění nové připojištění Covid plus“, říká Michal Šimon, manažer odboru neživotního pojištění. Novinka od ČPP kryje náklady vzniklé v důsledku nařízené preventivní karantény související s onemocněním covid-19, kvůli které klienti musejí zůstat neplánovaně v zahraničí. „Může se stát, že kvůli kontaktu s nakaženým máte nařízenou karanténu a nemůžete odcestovat zpět domů v plánovaném termínu“, přibližuje situaci Michal Šimon. ČPP uhradí v takovém případě náklady na ubytování, stravu a náhradní dopravu zpět do ČR.

Volit může klient ze tří limitů podle výše pojistného plnění ve variantách MINI, OPTI, MAXI. Sjednává se s limitem až 40 tisíc korun na osobu, na rozdíl od ostatní nabídky na trhu je poskytováno bez spoluúčasti. Je určené pro krátkodobé zahraniční pobyty na dobu maximálně 90 dní. Podle zvolené varianty lze připojištění Covid plus pořídit už od 290 korun. Pojištění je možné sjednat s územní platností pro Evropu i pro celý svět. Platí na rizika spojená s onemocněním covid-19 při cestování do destinací označených zelenou, oranžovou, ale také červenou či tmavě červenou barvou na semaforu Ministerstva zahraničí.

„Ať už řešíte v zahraničí jakýkoli problém, vždy je nutné kontaktovat asistenční službu, kde vám doporučí, jak v konkrétní situaci postupovat“, upozorňuje Michal Šimon. Pomoc operátorů klient ocení jak v případech úrazu či nemoci, tak i škody na majetku a zdraví třetích osob, ztráty nebo odcizení peněz a cestovních dokladů. Operátoři mohou pomoci s vyhledáním zdravotnického zařízení nebo zkontaktují policii. V případě potřeby asistenční služba může zajistit i tlumočníka. Kontaktní údaje na asistenční službu najde klient na dokladu k cestovnímu pojištění.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3