INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Finanční skupina AXA spouští nový dlouhodobý koncept Otázka peněz, jejímž cílem je zlepšit finanční povědomí obyvatel České republiky. Dotkne se témat stárnutí a penzijního systému, rodinného rozpočtu, spoření i investic či životního pojištění. Součástí kampaně budou kromě speciálních televizních pořadů i interaktivní komunikace. Koncept je zaměřený také na mladou cílovou skupinu, která bude oslovena prostřednictvím sociálních médií jako Facebook, Twitter a YouTube.

„Skupina AXA se finančnímu vzdělávání věnuje už na středních a základních školách prostřednictvím spotů na obrazovkách Školního informačního kanálu. Základním finančním termínům a procesům však často nerozumí ani dospělí lidé. Proto jsme se rozhodli připravit kampaň Otázka peněz, jejímž cílem je srozumitelnou formou předat dospělým potřebné finanční minimum," uvedl Marek Zeman, ředitel PR a komunikace finanční skupiny AXA pro ČR a SR.

Kampaň bude doprovázet postava Profesora, který se stane hlavní tváří. Jako finanční specialista a poradce bude nabízet cenné rady k základním tématům týkajících se financí.

„Jak vyplývá z našeho posledního průzkumu AXA Retirement Scope z roku 2010, 78 % pracujících Čechů třeba vůbec netuší, jaké výše bude dosahovat jejich příjem v důchodu. Porovnáme-li to se sousedním Německem, kde výši svého budoucího důchodu nezná 38 % občanů, jde skutečně o výrazný rozdíl," doplnil Marek Zeman.

S hlavní částí projektu Otázka peněz se budou lidé moci setkat ve speciálních televizních spotech a na sociálních médiích Facebook a Twitter. V souladu s tím vzniká i webový portál www.otazkapenez.cz, na němž se každý bude moci ihned dozvědět všechny aktuality, přehrát si TV pořady nebo se zeptat na jakákoliv témata týkající se důležitých finančních otázek. Pro majitele smartphonů se také připravuje speciální aplikace, s níž bude přístup k potřebným informacím o něco snazší.

Skupina AXA se finanční gramotnosti věnuje už na středních a základních školách prostřednictvím projektu Školní informační kanál. Na vybraných školách, které jsou do projektu zapojeny, promítá na televizních obrazovkách základní témata ze světa financí formou vhodnou pro mladé. Žáci a studenti jsou tak uváděni do problematiky financí již na začátku svého studia.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3