INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Finanční skupina AXA spouští nový dlouhodobý koncept Otázka peněz, jejímž cílem je zlepšit finanční povědomí obyvatel České republiky. Dotkne se témat stárnutí a penzijního systému, rodinného rozpočtu, spoření i investic či životního pojištění. Součástí kampaně budou kromě speciálních televizních pořadů i interaktivní komunikace. Koncept je zaměřený také na mladou cílovou skupinu, která bude oslovena prostřednictvím sociálních médií jako Facebook, Twitter a YouTube.

„Skupina AXA se finančnímu vzdělávání věnuje už na středních a základních školách prostřednictvím spotů na obrazovkách Školního informačního kanálu. Základním finančním termínům a procesům však často nerozumí ani dospělí lidé. Proto jsme se rozhodli připravit kampaň Otázka peněz, jejímž cílem je srozumitelnou formou předat dospělým potřebné finanční minimum," uvedl Marek Zeman, ředitel PR a komunikace finanční skupiny AXA pro ČR a SR.

Kampaň bude doprovázet postava Profesora, který se stane hlavní tváří. Jako finanční specialista a poradce bude nabízet cenné rady k základním tématům týkajících se financí.

„Jak vyplývá z našeho posledního průzkumu AXA Retirement Scope z roku 2010, 78 % pracujících Čechů třeba vůbec netuší, jaké výše bude dosahovat jejich příjem v důchodu. Porovnáme-li to se sousedním Německem, kde výši svého budoucího důchodu nezná 38 % občanů, jde skutečně o výrazný rozdíl," doplnil Marek Zeman.

S hlavní částí projektu Otázka peněz se budou lidé moci setkat ve speciálních televizních spotech a na sociálních médiích Facebook a Twitter. V souladu s tím vzniká i webový portál www.otazkapenez.cz, na němž se každý bude moci ihned dozvědět všechny aktuality, přehrát si TV pořady nebo se zeptat na jakákoliv témata týkající se důležitých finančních otázek. Pro majitele smartphonů se také připravuje speciální aplikace, s níž bude přístup k potřebným informacím o něco snazší.

Skupina AXA se finanční gramotnosti věnuje už na středních a základních školách prostřednictvím projektu Školní informační kanál. Na vybraných školách, které jsou do projektu zapojeny, promítá na televizních obrazovkách základní témata ze světa financí formou vhodnou pro mladé. Žáci a studenti jsou tak uváděni do problematiky financí již na začátku svého studia.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3