INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Era_logo_finalPostoj k finančním službám a jejich dostupnosti se s velikostí bydliště nikterak neliší. Obyvatelé měst i vesnic shodně hledají nejpohodlnější a cenově nejvýhodnější možnost obsluhy financí. Svou bankovní pobočku například pravidelně využívá 85 % klientů z obou skupin. Vyplývá to z průzkumu Poštovní spořitelny.

„Ve společnosti stále panuje názor, že z hlediska dostupnosti služeb vesnice zaostávají za městy. To však ve většině případů už dávno není pravda. Například s otevírací dobou poboček je spokojeno 89 % obyvatel měst a také 84 % lidí z menších obcí," popsal Milan Jursík, manažer marketingu Poštovní spořitelny. Návštěvy klientů na pobočce jsou prakticky totožné ve městech i na vesnicích, nejčastěji jsou ve frekvenci 1krát měsíčně, řeší se hlavně záležitosti přesahující rámec několika tisíc korun.

„Na druhou stranu z průzkumu vyplynulo, že obyvatelé měst mají pobočku vlastní banky v 67 % případů do vzdálenosti 2 km oproti pouhým 30 % obyvatel vesnic. V Poštovní spořitelně si však zakládáme na dostupnosti služeb, služby Era jsou z kteréhokoliv sídelního celku vzdáleny maximálně 2 km," doplnil Milan Jursík.

Nejčastěji lidé ve městě i na vesnici vlastní jednu platební kartu. Bankomaty využívají obě skupiny stejně často, v průměru 2 – 3krát měsíčně. Nespokojenost s hustotou sítě bankomatů je samozřejmě výraznější u obyvatel vesnice. „Na vesnici je však k dispozici alternativní možnost výběru peněz z účtu, tedy CashBack," upozornil Milan Jursík.

Poštovní spořitelna poskytuje své služby v nejširší obchodní síti. Zákazníci tak mohou využít již 62 Finančních center nebo více než 3300 poboček České pošty, z nichž mnohé jsou dostupné

i o víkendu. Zákazníci mají k dispozici také 2800 finančních poradců ČMSS nebo více než 800 bankomatů.

Poštovní spořitelna je součástí Československé obchodní banky, a. s.

Era Poštovní spořitelny je držitelem ocenění Klientsky nejpřívětivější banka 2011 v prestižní soutěži Hospodářských novin Nejlepší banka roku 2011.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3