Penzijní fond České pojišťovny maximálně zjednodušuje administrativu spojenou s daňovým odpočtem. „Klientům před koncem roku posíláme dopisy s konkrétním optimalizovaným výpočtem a přikládáme rovněž předvyplněný formulář, do kterého stačí jen doplnit částku a podpis. Letos jsme jich poslali na 350 tisíc. Našim klientům chceme nabízet maximum výhod a zároveň jim co nejvíce ušetřit práci," vysvětlil Libor Pergl, ředitel pro obchod a marketing PFČP.
Nejjednodušší je využít služby Klientského portálu. Je on-line, klienti v něm zjistí všechny informace, které se jejich účtu penzijního připojištění týkají, mohou si propočítat modely s různě velkou měsíční úložkou a co je nejpodstatnější, všechny změny mohou provést sami a kdykoliv.
Klientům, kteří chtějí daňové úlevy penzijního připojištění využívat automaticky každý rok, fond doporučuje aktivaci služby Daňový servis. Po jejím sjednání pak pouze stačí do konce roku doplatit částku potřebnou k daňovému odpočtu. Službu lze kromě internetu sjednat telefonicky na klientské lince 840 111 280, e-mailem, na všech pobočkách České pojišťovny nebo s finančním poradcem.
(tz)