Začátkem prosince 2022 Kooperativa spustila novou Klientskou zónu. Ta nahradila Kooportál, který byl na poli pojišťovnictví průkopníkem v oblasti online služeb pro klienty. Nyní přišla nová aplikace – vyvinutá na přání klientů a klientských poradců.
Do klientské zóny mají přístup všichni klienti Kooperativy se sjednanou smlouvou na fyzickou osobu v roli pojistníka. Registrovat se mohou na stránce zona.koop.cz. Pro snazší registraci i přihlášení je možné využít BankID (bankovní identity).
„Zatím si naši klienti užívají jednoduchého přístupu ke smlouvám a platbám, stažení zelené karty nebo asistenční karty k cestovnímu pojištění. Právě rychlý přehled o pojištění a jednoznačný zabezpečený přístup přes BankID je velkou výhodou. Nicméně to hlavní teprve přijde, naše klientská zóna je první aplikací nové integrační platformy, která nám umožní digitalizovat mnoho našich klientských i interních procesů,“ shrnula první dojmy z nového online prostředí Eva Poláchová, členka představenstva Kooperativy.
V Klientské zóně uživatelé:
• získají perfektní přehled o pojistných smlouvách,
• provedou změny v kontaktních údajích,
• nakouknou do transakční historie,
• zaplatí pojistné,
• sjednají si novou smlouvu,
• vyřeší pojistnou událost,
• vygenerují si novou zelenou kartu nebo digitální asistenční kartu.
A chystají se další rozšíření funkcí, například propojení online služeb mezi sebou, aby bylo možné koupit si pojištění přímo ze zóny bez nutnosti vyplňovat údaje, které již o klientovi známe.
K polovině ledna Kooperativa eviduje přes 155 000 přihlášení do Klientské zóny, s rekordním počtem 17 445 aktivních uživatelů za jeden den.
(tz)