INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

InogyVětšina zákazníků innogy, kterým od ledna 2024 hrozil po ukončení cenových stropů návrat extrémních cen energií z období energetické krize, už má klid a výhodnější ceny. Díky podpisu mimořádné letní nabídky Restart se vyvázali z předchozích smluv s vysokými krizovými cenami.

innogy těmto zákazníkům od 15. září výrazně snížila ceny elektřiny a plynu pod úroveň vládních cenových stropů. Zbylé zákazníky innogy osloví už opět v říjnu. Produkt Restart obsahuje pokles cen v jednotlivých kalendářních letech, zákazníci tedy mají jistotu, že budou v budoucnu za energie platit méně.

„V rámci této kampaně jsme oslovili přes dvě stě tisíc našich zákazníků v obou komoditách, kterým od příštího roku hrozil nárůst cen po skončení vládních stropů ke konci roku. Smlouvu z období energetické krize s námi restartovalo sedmdesát procent oslovených zákazníků, což je vzhledem k termínu kampaně uprostřed letních prázdnin skutečně vynikající výsledek. Podařilo se nám převést desítky tisíc zákazníků z nadstropových cen na výhodnější smlouvu během pouhých pěti týdnů,“ uvedl ředitel malobochodu innogy David Konvalina.

Typický zákazník, který má fixovanou smlouvu na vysokých „krizových cenách“ může ročně ušetřit za plyn 17 tisíc Kč a za elektřinu 12 tisíc Kč. Ve výjimečných případech se může jednat o úsporu za plyn až 27 tisíc Kč za rok. „Zákazníkům, kteří akceptovali naši mimořádnou nabídku s názvem Restart, už jsme výrazně zlevnili elektřinu a plyn. Ceny jsme jim navíc snížili už od poloviny září, aby měli levnější topnou sezónu. Velká část zákazníků už má také snížené zálohy na základě nových nižších cen,“ řekl Konvalina.

Více než 100 tisíc zákazníků akceptovalo nabídku zcela samostatně v online prostředí. Další desítky tisíc klientů kontaktovaly innogy po telefonu či v zákaznických centrech, aby se ujistili, že se jedná o dobrou a férovou nabídku. Z výsledků kampaně vyplývá, že zákazníci stále častěji využívají možnost elektronického podpisu smlouvy. Celé dvě třetiny uzavřených smluv na Restart tvoří akceptace formu e-contractingu, třetinu zákazníci akceptovali formou direct mailu.

V ohrožení návratu nadstropových cen po 1. lednu 2024 je stále ještě více než 50 tisíc zákazníků innogy. Tuto skupinu dodavatel osloví s nabídkou Restart v průběhu října. Podrobnosti jsou k dispozici také na webu innogy.cz/restart. „Věříme, že na konci roku bude mít smlouvy s nadstropovou cenou minimum našich zákazníků. Očekáváme, že elementární aktivitu v druhé vlně projeví naprostá většina klientů a zareaguje na naši nabídku a záchranu před extrémními krizovými cenami. Díky nabídce Restart mohou snadno a rychle uzavřít výhodnější smlouvu a zajistit si další dvojí pokles cen v roce 2024 a 2025,“ dodal David Konvalina.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

   
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3