INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

InogyVětšina zákazníků innogy, kterým od ledna 2024 hrozil po ukončení cenových stropů návrat extrémních cen energií z období energetické krize, už má klid a výhodnější ceny. Díky podpisu mimořádné letní nabídky Restart se vyvázali z předchozích smluv s vysokými krizovými cenami.

innogy těmto zákazníkům od 15. září výrazně snížila ceny elektřiny a plynu pod úroveň vládních cenových stropů. Zbylé zákazníky innogy osloví už opět v říjnu. Produkt Restart obsahuje pokles cen v jednotlivých kalendářních letech, zákazníci tedy mají jistotu, že budou v budoucnu za energie platit méně.

„V rámci této kampaně jsme oslovili přes dvě stě tisíc našich zákazníků v obou komoditách, kterým od příštího roku hrozil nárůst cen po skončení vládních stropů ke konci roku. Smlouvu z období energetické krize s námi restartovalo sedmdesát procent oslovených zákazníků, což je vzhledem k termínu kampaně uprostřed letních prázdnin skutečně vynikající výsledek. Podařilo se nám převést desítky tisíc zákazníků z nadstropových cen na výhodnější smlouvu během pouhých pěti týdnů,“ uvedl ředitel malobochodu innogy David Konvalina.

Typický zákazník, který má fixovanou smlouvu na vysokých „krizových cenách“ může ročně ušetřit za plyn 17 tisíc Kč a za elektřinu 12 tisíc Kč. Ve výjimečných případech se může jednat o úsporu za plyn až 27 tisíc Kč za rok. „Zákazníkům, kteří akceptovali naši mimořádnou nabídku s názvem Restart, už jsme výrazně zlevnili elektřinu a plyn. Ceny jsme jim navíc snížili už od poloviny září, aby měli levnější topnou sezónu. Velká část zákazníků už má také snížené zálohy na základě nových nižších cen,“ řekl Konvalina.

Více než 100 tisíc zákazníků akceptovalo nabídku zcela samostatně v online prostředí. Další desítky tisíc klientů kontaktovaly innogy po telefonu či v zákaznických centrech, aby se ujistili, že se jedná o dobrou a férovou nabídku. Z výsledků kampaně vyplývá, že zákazníci stále častěji využívají možnost elektronického podpisu smlouvy. Celé dvě třetiny uzavřených smluv na Restart tvoří akceptace formu e-contractingu, třetinu zákazníci akceptovali formou direct mailu.

V ohrožení návratu nadstropových cen po 1. lednu 2024 je stále ještě více než 50 tisíc zákazníků innogy. Tuto skupinu dodavatel osloví s nabídkou Restart v průběhu října. Podrobnosti jsou k dispozici také na webu innogy.cz/restart. „Věříme, že na konci roku bude mít smlouvy s nadstropovou cenou minimum našich zákazníků. Očekáváme, že elementární aktivitu v druhé vlně projeví naprostá většina klientů a zareaguje na naši nabídku a záchranu před extrémními krizovými cenami. Díky nabídce Restart mohou snadno a rychle uzavřít výhodnější smlouvu a zajistit si další dvojí pokles cen v roce 2024 a 2025,“ dodal David Konvalina.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3