INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
ge-money-bank-modra-na-bilemPři svých nákupech v zahraničí Češi nejeví velký zájem o outletová centra a obchody značkových řetězců. Největší oblibě se naopak těší supermarkety. O luxusní butiky se pak zajímá jen velmi úzká skupina respondentů. Vyplývá to z průzkumu GE Money Bank. Češi za hranicemi obvykle utratí méně než 10 000 korun za rok (52 %). Naopak více než pětina dotázaných za nákupy neváhá vydat až 15 tisíc korun (22 %), čtvrtina ještě více.

„Ukazuje se, že si Češi zvykli v zahraničí pořizovat běžné zboží, nejen velké nákupy. Stále častěji tak na cestách platí kreditními kartami. Jejich použití je pohodlné, bezpečné a navíc šetří čas i starosti s výměnou hotovosti," řekla Jarmila Kowolowská, manažerka kreditních karet GE Money Bank.

Kromě supermarketů či hypermarketů (70 % dotázaných), trhů (64 %) a obchodních domů (60 %) jezdí Češi také do outletových center. Zájem o ně je však nižší – navštěvuje je jen 43 % těch, kdo nakupují v zahraničí. Nejoblíbenější jsou v Jihomoravském kraji (56 % dotázaných), což může být podmíněno i blízkostí vyhlášených rakouských outletů, a mezi Pražany (51 %). Naopak nejméně do nich jezdí obyvatelé Moravskoslezského a Ústeckého kraje. Zde tento cíl uvedlo jen 34 %, resp. 35 % nakupujících v zahraničí.

Ještě menší zájem je o značkové řetězce, kam míří jen 30 % respondentů. Nejčastěji je navštěvují Pražané (39 %), nejméně obyvatelé Moravskoslezského kraje (20 %). Luxusních butiky uvedlo jako svůj cíl pouze 5 % obyvatel.

Roční utracená částka se mezi jednotlivými regiony výrazně liší. Celkově nejvíce Čechů (29 %) utratí 5000 – 9999 Kč. Například 17 % obyvatel Plzeňského kraje ale ročně utratí více než 30 000 korun. V tomto ohledu se jim blíží pouze Pražané, kteří tuto částku uváděli ve 12 % případů. Nejméně naopak utrácejí obyvatelé Moravskoslezského a Jihočeského kraje: méně než 5000 korun utratí 33 % obyvatel Moravskoslezského a 27 % Jihočeského kraje.

Nákupy v zahraničí se nyní vyplatí ještě více těm, kdo si pořídí kreditní kartu MoneyCard Plus nebo MoneyCard Gold. GE Money Bank je totiž bude po tři měsíce za každý nákup – tedy i za nákup v zahraničí – odměňovat 10 % z utracené částky. Tato částka jim bude připsána zpět na účet, a to až do částky 500 Kč za měsíc. V rámci této akční nabídky, která běží až do 31. prosince 2011, také získají vedení kreditní karty na rok zdarma. Více informací o kreditních kartách MoneyCard lze nalézt na internetových stránkách www.gemoney.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3