„Našim záměrem bylo nabídnout takový produkt, který se co nejvíce blíží termínovanému vkladu ve smyslu garantované sazby, zároveň poskytuje jednodušší přístup k penězům a hlavně výrazně vyšší roční zhodnocení. První dny od spuštění jasně ukázaly velký zájem nejen zákazníků UniCredit Bank, ale i nových klientů. Nabízené zhodnocení této emise je i o několik procent vyšší než výnos konkurence ve stejném časovém období," uvedl Ondřej Lokvenc, manažer segmentu Personal Banking. Jak dále doplnil, UniCredit Bank se touto nabídkou snaží reagovat na pokles sazeb konkurence a přesvědčit klienty, že právě s jejími produkty mohou maximalizovat své výnosy z dlouhodobého hlediska.
Klienti si mohou vybrat ze dvou typů UCB dluhopisů MAXIM, a to dluhopis s nulovým kuponem a výplatou zhodnocení na konci období, který se nejvíce podobá termínovanému vkladu. Druhou variantou je dluhopis s kvartálně vypláceným kuponem – vhodný u vyšších částek pro klienty, kteří hledají pravidelnou rentu.
V současné době klienti vyhledávají stále častěji produkty s garantovaným výnosem, které překonávají inflaci, a zároveň jsou prostředky rychle dostupné.
(tz)