INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

CSOBČeši si stále více pořizují nemovitosti v oblíbených evropských zemích, kam často jezdí na dovolenou. Mnohdy však nevědí, že nákup domů a bytů mohou financovat prostřednictvím hypotéky podobně, jako kdyby kupovali nemovitost v Česku.

ČSOB nabízí své řešení prostřednictvím ČSOB Hypotéky bez hranic – jednoduše, bez speciálních poplatků nebo přirážky na sazbě.

Kromě standardního poradenství v oblasti financování a potřebných dokumentů pro schválení úvěru dokáže ČSOB poskytnout i další služby. Například propojí žadatele s realitním portálem IGLUU. Ten spolupracuje s významnými realitními agenturami jako Century 21, ERA Reality nebo EVROPA s širokou nabídkou zahraničních nemovitostí a umí i digitálně vyhodnocovat vhodnost nemovitosti s klientskou poptávkou. V nejbližší době budou moci zájemci o koupi nemovitosti v zahraničí využít i služby technického prověření jejího stavu.

„Cesta za druhým domovem v zahraničí pro mnohé klienty začne už letos v období dovolených, kdy se mohou po vytoužené nemovitosti porozhlédnout. Pořízení zahraniční nemovitosti je jednodušší, než se může na první pohled jevit, posuzujeme stejná kritéria jako u českých nemovitostí a nabízíme stejné podmínky. Požadujeme ale vhodnou zástavu nemovitosti na území Česka,“ komentuje Miroslav Zetek, člen představenstva a vrchní ředitel zodpovědný za obchod v ČSOB Hypoteční bance.

Stejná sazba jako pro nemovitost v Česku
ČSOB nabízí při hypotečním úvěru na nemovitost za hranicemi stejné sazby, jako při financování v Česku. Svým klientům, kteří aktivně využívají ČSOB jako svou hlavní banku, nabízí dokonce ještě nižší úrok. Minimální částka úvěru je 300 tisíc korun. Banka financuje klientům nejen koupi nemovitosti, ale i její rekonstrukci, a dokonce i výstavbu. Avšak pouze pro nemovitosti určené k bydlení.

Podmínky financování jsou totožné jako u českých nemovitostí – určitý objem vlastních zdrojů a schopnost klienta splácet. Na nejvýhodnější podmínky dosáhnou žadatelé mladší 36 let, kteří si mohou půjčit až 90 procent hodnoty nemovitosti, ostatní pak až 80 procent s fixací na 1, 3, 5, 7, 10 nebo 15 let. Klienti mohou rovněž použít 30 procent z poskytnuté částky na vybavení své nové domácnosti. Bonitu zájemců banka posuzuje tradičně, podle příjmů, a na základě individuálního posouzení lze započítat i příjmy ze zahraničí.

Nejpopulárnější je Španělsko
Aktuálně nejvíce poptávanými destinacemi Čechů pro koupi nemovitosti jsou Španělsko, Chorvatsko, Itálie a Rakousko. Průměrná výše hypotéky se pohybuje na úrovni 3,5 milionů korun. O zahraniční nemovitosti jeví zájem klienti s výrazně vyššími příjmy. Největší část žadatelů pochází aktuálně z Prahy, Jihomoravského a Středočeského kraje.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3