INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Dnešní pracovní trh se mění. Flexibilnější, mobilnější a hybridní modely práce dovolují vytvářet lepší rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem. Průzkum společnosti Atos ukázal, že více než 50 % zaměstnanců očekává hybridní formu práce.

Pokud jim ji zaměstnavatel je schopný nabídnout, a přidá k tomu důraz na pozitivní firemní kulturu a osobní rozvoj, získá nejen angažovanější a motivovanější zaměstnance, ale také může počítat se ziskovostí vyšší o 23 %. Změna přístupu z „máme zaměstnance“ na „pracují u nás lidé“ také pomáhá přilákat a udržet si špičkové talenty, snížit fluktuaci zaměstnanců a posílit pověst oblíbeného zaměstnavatele.

„Zatímco včera firmy v lidech viděly zaměstnance, dnes v zaměstnancích musí vidět lidi,“ řekl Radek Mihalík, specialista na digital workplace ze společnosti Atos. „Díky rozvoji digitálních technologií se objevily způsoby práce, které lidem dovolují řídit se nově nastavenými prioritami. To vede k větší efektivitě, vyšší výkonnosti, ale také k lepšímu zdraví a psychické pohodě.“ V době, kdy lidé kladou větší důraz na rovnováhu mezi soukromým a profesním životem, je klíčové, aby jim zaměstnavatelé dokázali vyjít vstříc. Koncept digitálního pracoviště, jak ho ve více než 130 zemích světa realizuje například společnost Atos, vychází vstříc zaměstnancům i firmám. Prostřednictvím komplexních řešení a služeb pro digitální pracoviště pomáhá změnit vnímání zaměstnance z pouhé pracovní síly na člověka. Umožňuje nové způsoby práce, kombinuje řešení a služby napříč všemi typy technologií.

Na jednu stranu tedy dovoluje pracovat odkudkoliv a kdykoliv. Na druhou klade důraz na bezpečnost a měřitelnou efektivitu. Zaměstnancům dává svobodu, ale i důvěru, a především jim dokazuje, že na jejich práci i názoru záleží. Společnostem pak umožňuje získat maximální možnou návratnost významné investice, kterou je vytvoření pracovního místa.

Digitální pracoviště zahrnuje v současné hyperpropojené době prakticky cokoliv. Od home office přes interaktivní objednávkový kio­sek v bistru nebo e-shop výrobní firmy až po robustní podnikový systém nadnárodní korporace. Atos patří mezi společnosti, které dokážou zrealizovat digitální pracoviště v jakékoliv podobě. Stará se o to 11 000 expertů ve 130 zemích. V rámci digitálních pracovišť spravuje Atos po celém světě více než 5,2 miliónu uživatelských zařízení. Mezi klienty patří jak lokální firmy, tak i nadnárodní společnosti jako Johnson & Johnson, Bayer nebo Airbus.

Program udržitelného digitálního pracoviště je pouze jedním z projektů, kterými se společnost Atos věnuje udržitelnosti v IT. Za své aktivity získává pravidelně různá ocenění. Je čtyřnásobným držitelem platinové plakety EcoVadis, prestižního francouzského ocenění za ekologii. Sedmkrát za sebou pak Atos dosáhl úrovně Leader v hodnocení dodavatelů technologií a služeb pro digitální pracoviště od společnosti Gartner.

(tz)

Slovo ke dni

  • Radši kašmírový než směsový

    Pomalu se blížíme k podzimu, i když tomu teploty vůbec neodpovídají. Ráda bych se při té příležitosti zamyslela nad spotřebním chováním, protože i sem patří nákup oděvů. Ale nutně to tak být nemusí. Zkusila jsem orientačně spočítat, jak se člověku vyplatí kvalitně zpracovaný kašmírový svetr. Když máte doma kousek ze směsi polyesteru, akrylu, polyakrylu, viskózy, elastanu a možná trochu nepříliš kvalitní vlny, zaplatíte místo osmi až patnácti tisíc zlomek ceny, zhruba od tisícovky do osmnácti stovek. Ale teď přijde druhá část rovnice. Kolikrát ten směsový za sezónu budete muset vyprat? Každé tři až čtyři dny. Protože se v něm drží pachy. Víc chytá špínu. A má horší termoregulační vlastnosti než přírodní materiál na bázi zvířecího chlupu. Ten z kašmíru, a potažmo dalších druhů vlny, vyperete za sezónu jednou. A ve skříni byste měli mít...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Září 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3