INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

CreditasPo šesti letech od vydání karty Real Gold z pravého zlata přináší Banka CREDITAS ve spolupráci se společností Mastercard a výrobcem karet IDEMIA další výjimečné platební karty.

Exkluzivní platební kartu Mastercard World Elite nabídne klientům prémiového bankovnictví ve variantách Ceramic a Metal. Jde o unikát v rámci českého trhu i Evropy.

Keramická karta Mastercard World Elite Ceramic má ocelové jádro a luxusně hladký keramický povrch s gravírovanými značkami, kde byly pro finální úpravu použity skutečné plátky zlata. Výjimečný je i rozsah užití černé barvy, který Mastercard povoluje jen občas. Keramickou kartu v Česku klienti žádné jiné banky nemají. Karta je ojedinělá i v Evropě. „Karty jsou určeny pro klienty našeho prémiového bankovnictví. Podobně jako u karty ze zlata Real Gold je i zde naším cílem dát klientům kromě pré­miových služeb navíc i něco speciálního, co v žádné jiné české bance nedostanou. Plánujeme vydat celkem dvě tisícovky karet – tisíc kusů keramické a tisíc kovové,“ řekla Eva Collardová, generální ředitelka Banky CREDITAS.

Druhá nově vydávaná karta – kovová Mastercard World Elite Metal – má ocelové jádro s metalickou slitinou na povrchu. Jemné linie zalité barvou kontrastují s gravírováním, které jde hluboko do těla karty až na samotné ocelové jádro. I tato karta má nadstandardní podíl černé barvy. Výjimečná je také gramáž, která je téměř pětinásobná oproti běžným plastovým kartám, a zvukový efekt, kdy karta při kontaktu s tvrdým povrchem „cinká“.

Výrobu zajistil přední výrobce karet, společnost IDEMIA, která se podílela už na výrobě karet Real Gold. I ty byly první svého druhu v České republice i v Evropě.

„Klademe důraz na jedinečný design, prvotřídní kvalitu a funkčnost karet. Obě tyto luxusní karty byly vytvořeny s cílem naplnit nejvyšší nároky bankovního trhu a současně se stát prestižním symbolem životního stylu a výjimečného postavení klientů z top segmentu Banky CREDITAS,“ sdělil viceprezident společnosti IDEMIA Tomáš Kovařík.

Platební karty Mastercard World Elite mají vysoké transakční limity a prémiové doplňkové služby. Jde o nejvyšší a nejprestižnější řadu karet z produktové nabídky Mastercard. Samozřejmostí je prémiová služba Concierge, která poskytuje držitelům nadstandardní indivi­duální servis.

„Keramická a kovová platební karta Mastercard jsou ukázkou exkluzivity, kterou společně s Bankou CREDITAS přinášíme klientům prémiového bankovnictví. Tyto karty ne­jenže poskytují držitelům výhody, jako je špičkové cestovní pojištění pro celou rodinu nebo přístup do letištních salónků, ale nastavují také nový standard v oblasti designu i technologických možností. Jsme hrdí, že můžeme být součástí produktu, který kombinuje prestiž a kvalitu, a přináší tak klientům jedinečný zážitek,“ uvedla Jana Lvová, generální ředitelka společnosti Mastercard pro Českou republiku a Slovensko.

Karty můžou získat klienti prémiového bankovnictví, kteří mají u Banky CREDITAS složená depozita ve výši alespoň 20 miliónů korun nebo investice ve výši více než 10 miliónů korun.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

   
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3