INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Dvoumilionty_klient_180112Společnost Home Credit má důvod k oslavě. Počet klientů, kterým za dobu svého fungování poskytla spotřebitelský úvěr, dosáhl dvou milionů. Home Credit tak potvrzuje pozici jednoho z nejvýznamnějších hráčů na trhu spotřebitelských úvěrů.

Dvoumiliontým klientem Home Creditu se stal Petr Cihlář z Radkova u Opavy (na snímku vpravo). Využil nabídky finančních služeb Tesco, které zajišťuje právě Home Credit, a na splátky pořídil notebook pro dceru. Jako dvoumiliontý klient ho od Home Creditu dostal zadarmo. „Výhra mě samozřejmě ohromně potěšila, dcera studuje poslední ročník střední školy, takže notebook využije třeba pro psaní svých seminárních prací," vysvětluje výherce. Pro Petra Cihláře to není první zkušenost s Home Creditem, před několika lety si na splátky pořídil televizi.

Od Home Creditu si půjčila pětina Čechů

Podobně jako Petr Cihlář využívá finančních služeb Home Creditu čím dál tím víc klientů. Za patnáct let působení na českém trhu obsloužila společnost pětinu obyvatel České republiky. „Dva miliony klientů jsou pro nás odměnou za neustálou snahu o zlepšování našich služeb klientům. Vždyť každý pátý Čech někdy využil služeb naší společnosti," zhodnotil úspěch generální ředitel Home Creditu David Bystrzycki.

Home Credit patří mezi největší nebankovní poskytovatele úvěrů na českém trhu. V roce 2011 půjčila společnost svým zákazníkům 8,75 miliardy korun, ve srovnání s předchozím rokem tak objem půjčených peněz opět vzrostl. Podle Davida Bystrzyckého je klíčem k úspěchu hlavně schopnost pohotově reagovat na vývoj trhu a potřeby zákazníků. „Nejde nám jen o to, přilákat nové zákazníky, ale docílit toho, aby ti stávající byli spokojení a měli motivaci se k nám opakovaně vracet. I proto věnujeme velkou pozornost definici dobrého zákazníka, kterému můžeme poskytnout tu nejlepší nabídku v oblasti produktů i služeb," vysvětlil Bystrzycki. S velkým úspěchem se setkávají nejrůznější speciální nabídky pro dobré klienty. Například ta, kdy při bezproblémovém splácení u některých typů úvěrů vrací Home Credit polovinu, nebo dokonce všechny úroky zpět.

Podle Bystrzyckého se na úspěchu firmy obrovskou měrou podílí i schopnost vybrat si pro spolupráci kvalitní partnery. „Spolupracujeme s velkým množstvím významných obchodních řetězců, jako jsou Asko nábytek, Kika nábytek, Euronics, Baumax, Mountfield, Sportisimo, a s desítkami dalších obchodů i e-shopů. V řetězcích Tesco pak zajišťujeme komplexní nabídku finančních služeb," přibližuje generální ředitel.

Češi se zbláznili do kreditek

Společnost Home Credit má široké portfolio produktů – kromě nejznámějších hotovostních úvěrů a nákupů na splátky poskytuje i speciální úvěry na financování nákupu aut, nebo třeba lékařské či veterinární péče. „Neuvěřitelně rychlým tempem se rozvíjí segment kreditních karet, které jsou mezi klienty čím dál tím oblíbenější. Denně sami nebo prostřednictvím svých partnerů vydáme stovky nových karet," uvedl Bystrzycki a dodal, že klienty na kartách nejvíc láká bezúročné období a také spousta výhod a bonusů ve formě nejrůznějších poukázek či slev, které se k jejich používání vztahují. K nejoblíbenějším patří kreditní karty ze sítě Premia, která letos v únoru slaví už 5. výročí, nebo Tesco Clubcard.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3