Majitelé balíčku MůjÚčet budou moci nově čerpat formou odměny zpět až 100 % poplatku za jeho vedení. Za každou splněnou podmínku pro získání bonusu vyplatí Komerční banka odměnu ve výši 25 % měsíčního poplatku za vedení účtu. Při splnění všech čtyř podmínek tak získají klienti zpět celý měsíční poplatek za vedení účtu.
Pro snadnější dosažení na odměny upravuje Komerční banka u balíčků MůjÚčet a G2.2 jednu ze čtyř podmínek. Novou podmínkou je připsání jedné došlé platby na účet měsíčně .
Absolventům vysokých škol usnadní Komerční banka využívat studentské konto G2.2 za zvýhodněných podmínek až do 30 let věku. Pro získání výhodného konta stačí nově absolventům předložit doklad o úspěšném dokončení studia bez ohledu na to, jak starý tento doklad je (doposud mohl být starý maximálně 1 rok).
„Po roce fungování dostáváme z trhu zpětnou vazbu, že se koncept MojeOdměny klientům líbí. Proto ho zpřístupňujeme dalším skupinám tím, že měníme obratovou podmínku. Nově tak není důležité, kolik si k nám klient posílá, ale odměnu dostává za každou částku. Pro aktivnější klienty jsme navíc připravili možnost, jak dosáhnout u balíčku MůjÚčet, našeho vlajkového produktu pro segment občanů, na vrácení až 100 % měsíčního poplatku za vedení účtu," uvedl Jozef Ryšavý, vedoucí Marketingového plánování a řízení cen Komerční banky.
V rámci konceptu MojeOdměny vrací KB svým klientům poplatky za výběry z vlastních bankomatů KB v případě, že platí kartou aktivně u obchodníků. Klienti tak mohou ušetřit 9 korun za každý výběr. Po zlevnění prestižních zlatých karet v lednu 2011 přidává Komerční banka k těmto kartám další podstatnou výhodu: nově vrátí KB držiteli zlaté karty zpět poplatek za výběr nejen z vlastních bankomatů KB, ale ze všech bankomatů na území ČR (standardní výše poplatku je 39 Kč).
Do zvyšování pohodlí klientů investuje KB i v další oblasti. Uživatelé internetového bankovnictví MojeBanka budou moci nově sjednat velice atraktivní pojištění platebních karet a pojištění pravidelných plateb on-line bez nutnosti navštívit pobočku. Další chystanou novinkou, která bude nasazena ještě v letošním roce, budou nové bankomaty, které umožní v Praze, Brně a Plzni klientům vkládat hotovost na účet i mimo otevírací dobu pobočky prostřednictvím platební karty. Na základě poptávky klientů dojde také k rozšíření počtu zahraničních měn, ve kterých je možné provádět platby do zahraničí, o chorvatskou kunu.
Od 1. června dochází ke zvýšení cen u skupiny transakčních položek, u kterých ve většině případů místo klienta zadává transakci zaměstnanec banky. Protože chce Komerční banka tyto služby i nadále nabízet ve stejné kvalitě, zvyšuje ceny těchto položek tak, aby lépe odpovídaly skutečným nákladům. Zvýšena bude cena platby zadané na papírovém nosiči na 39 Kč a platby zadané telefonicky na 19 Kč. Do ceny se promítnou také náklady spojené s tiskem a zasíláním papírového výpisu – zde se zvýší poplatek o 5, respektive o 10 Kč za měsíc.
„Klientům, pro které je cena důležitější, nabízí KB již tradičně levnější alternativy k těmto službám. Typickým příkladem jsou internetové transakce, trvalé příkazy a inkasa nebo elektronický výpis zdarma," dodal Jozef Ryšavý.
Kompletní přehled změn mohou klienti již nyní nalézt v sazebníku zveřejněném na internetových stránkách Komerční banky.
(tz)