INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Online banka ZUNO přichází po více než půlročním působení na českém trhu s novými produkty. K běžnému účtu, spořicímu účtu a termínovaným vkladům nově přibyl spotřební úvěr s názvem PŮJČKA a povolené přečerpání účtu REZERVA. Oba produkty lze vyřídit jednoduše online a ZUNO je nabízí za 0 Kč.

Online banka i v tomto případě sází na férové podmínky a jednoduchý přístup. Bezúčelovou online PŮJČKU poskytuje bez ručitele, zbytečného dokládání příjmů a bez poplatku za poskytnutí. Noví i současní klienti si mohou půjčit až do výše 500 000 korun, přičemž si mohou sami nastavit pravidelný datum měsíční splátky. ZUNO vychází klientům vstříc i prostřednictvím takzvaných „splátkových prázdnin", kdy si klient může určit měsíc, ve kterém si chce od splátky oddychnout. Vedení PŮJČKY je pro všechny klienty za 0 Kč.

"Náročnější klienti se mohou rozhodnout pro PŮJČKU PLUS," řekla Milota Novodomcová, produktová manažerka ZUNO. "Za 99 korun měsíčně s ní mají bez dodatečných poplatků k dispozici pojištění, sms upozornění o blížící se splátce, možnost změny smluvních podmínek a možnost úplného splacení PŮJČKY PLUS kdykoli."

Další novinku, povolené přečerpání účtu s názvem REZERVA, nabízí ZUNO jak novým, tak stávajícím klientům, kteří si nechají na ÚČET zasílat výplatu. Výše REZERVY závisí na příjmu klienta a přečerpání je možné až do 100 000 korun. Na ÚČTU PLUS navíc klienti při přečerpání do 2 500 korun neplatí žádné úroky.

„Věříme, že úvěrové produkty budou mezi našimi klienty stejně úspěšné, jako ty spořicí. Přicházíme s nabídkou, která je opět férová, transparentní a velmi rychle dostupná. Klienti si všechno vybaví jednoduše a hlavně online," dodal Tomáš Kuna, ředitel české a slovenské ZUNO.

Online banka ZUNO rakouské bankovní skupiny Raiffeisen Bank International získala od svého vstupu na český bankovní trh už 37 000 klientů. Ti si do banky uložili více než 13 miliard korun. Více než 50 procent klientů si získaly spořicí účty SPOŘENÍ a SPOŘENÍ PLUS, které jsou v ZUNO bez jakékoli vázanosti. Průměrný zůstatek klientů v bance převyšuje 370 000 korun.

Online banka ZUNO patří do bankovní skupiny Raiffeisen Bank International, a je tak garantem bezpečně uložených peněz. Raiffeisen Banking Group je největší rakouskou bankovní skupinou. V její 125 leté historii neexistuje jediný klient, který by kdy přišel o své úspory.

Českým klientům ZUNO nabízí ÚČET v několika měnách, SPOŘENÍ a VKLAD – všechny služby je možné ovládat přes internet. ZUNO sází na jednoduchost, top úroky a otevřenou komunikaci s klientem prostřednictvím elektronické pošty, internetového chatu, Facebooku, call centra a dalších moderních způsobů komunikace.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3