INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Klienti Pojišťovny České spořitelny mění on-line nejčastěji kontaktní údaje a obmyšlené osoby. Nechávají si také zasílat výroční rekapitulace nebo potvrzení o zaplaceném pojistném pro daňové účely a sledují průběh likvidace své pojistné události. Pro správu smluv životního pojištění využilo internetové bankovnictví SERVIS 24 od České spořitelny již 90 000 klientů.

„Téměř rok umožňujeme našim klientům správu pojistných smluv on-line a počet zájemců o tuto službu stále stoupá," řekla Irena Rohlová, ředitelka úseku podpory prodeje Pojišťovny České spořitelny. „Pozitivně je vnímána především možnost měnit parametry smlouvy, jako jsou kontaktní údaje klientů, obmyšlené osoby či rozložení pojistného do fondů, tedy takové, které nemají dopad na výši pojistného. Klient nemusí kvůli těmto jednoduchým změnám navštěvovat pobočku či poradce, což je obrovská úspora času. Své pojistné smlouvy přes SERVIS 24 již změnilo více jak 3 000 klientů."

Klienti nejčastěji využívají možnost změnit kontaktní údaje (v 68 procentech) a obmyšlené osoby (ve 25 procentech). Oblíbené je také přijímání E-dokumentů, elektronicky zasílá pojišťovna výroční rekapitulace k pojistné smlouvě, potvrzení o zaplaceném pojistném pro daňové odpočty, potvrzení o přijetí hlášení pojistné události, připomenutí či upomínky platby pojistného a oznámení o změně způsobu placení E-fakturou – elektronickou obdobou složenky.

On-line náhledu na smlouvu využilo 90 000 klientů. Vidí v něm například údaje o pojištěných rizicích, aktuální kapitálovou hodnotu, maximální možný výběr z kapitálové hodnoty, informace o pojistném plnění v případě pojistné události, částku nutnou k doplacení pro maximální daňové zvýhodnění nebo detailní informace o platbách pojistného. Dále informace o pojistníkovi, pojištěných a obmyšlených osobách.

Přes SERVIS 24 České spořitelny lze měnit tyto parametry:

• kontaktní údaje,

• obmyšlené osoby,

• rozložení pojistného do fondů.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3