INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
kb_r_300Komerční banka připravila pro své klienty inovovanou podobu svých webových stránek. Jako podklad pro úpravy posloužilo vyhodnocení dlouhodobých zkušeností s chováním samotných uživatelů na stránkách www.kb.cz. Úpravy přinesou uživatelům zlepšení orientace na stránkách a rychlejší cestu k požadovaným informacím.

Od zásadního redesignu a restrukturalizace webových stránek v říjnu 2010 pracuje Komerční banka kontinuálně na dalším rozvoji svého web sídla. Od spuštění inovovaných stránek tak mimo jiné probíhá vyhodnocování potřeb uživatelů. Díky němu Komerční banka velmi přesně ví, čemu dávají uživatelé přednost, co je zajímá a kde dochází k případným nejasnostem.

Změny zapracované na základě uživatelského chování jsou viditelné primárně na úvodní stránce stránek www.kb.cz a také na vstupních segmentových stránkách. Pozornost byla věnována především přehlednějšímu způsobu prezentace aktuálních nabídek, zjednodušení práce s kalkulačkami a zrychlení přechodu do klíčových částí a funkcí webu.

„Online prostředí je rychlé a velmi konkurenční. Klient musí být osloven téměř okamžitě po vstupu na web, jinak stránky zpravidla opouští. U tak informačně rozsáhlých web sídel, jako má Komerční banka, je splnění této podmínky velmi složitý úkol. Podněty uživatelů jsou pro nás proto stěžejní a stavíme na nich veškeré změny," vysvětluje David Horák, webmaster Komerční banky.

Realizaci úprav zajistila stejně jako vytvoření celého webu internetová agentura FG Forrest.

„Provedené úpravy považuji za krok správným směrem a těší mě, že se nám i díky skvěle fungující spolupráci s klientem podařilo v poměrně krátkém čase po dokončení projektu najít slabá místa původní koncepce, navrhnout odpovídající řešení a pomocí relativně jednoduchých úprav web posunout blíž k očekávání uživatelů", dodal Petr Foltýn, Chief Project Manager FG Forrest.

Internetové stránky Komerční banky jsou jako jedny z mála velkých korporátních web sídel optimalizované pro zrakově či pohybově hendikepované uživatele.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3