INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Triglav pojišťovna zaznamenala v loňském roce 34% meziroční nárůst prodeje pojištění podnikatelů. Tuzemské firmy oslovila díky kvalitním pojistným produktům vytvořeným na míru specifickým oborům podnikání. Pojišťovně se tak v roce 2011 podařilo dosáhnout zisku podle českého i mezinárodního účetního standardu. Celkový objem předepsaného pojistného loni činil 675 milionů Kč.

Triglav pojišťovna zaznamenala v loňském roce kladný hospodářský výsledek. Podle mezinárodního účetního standardu IFRS činil její zisk více než 10 milionů Kč. Největší meziroční nárůst prodejů registrovala pojišťovna u pojištění podnikatelů. Vzrůstající zájem je dán komplexní nabídkou produktů, které chrání provoz podniků a jejich majetek před nejrůznějšími riziky. Za vyšší produkcí pojištění podnikatelů stojí také cílená specializace Triglav pojišťovny na vybrané segmenty pojistného trhu.

„Jsme rádi, že se nám i v nelehkém roce 2011 podařilo udržet kladný hospodářský výsledek. Naše strategie nabízet kvalitní a srozumitelné pojistné produkty pro nejširší skupinu zákazníků se ukázala jako správná," sdělil Petr Baný, generální ředitel a předseda představenstva Triglav pojišťovny. „Nejvíce si cením hlavně velkého nárůstu pojištění podnikatelů. Je vidět, že čeští podnikatelé přestávají svou pojistnou ochranu brát na lehkou váhu a naši širokou nabídku pojistných produktů oceňují," dodal Baný.

Podíl pojištění podnikatelů na celkové produkci Triglav pojišťovny loni činil 13 %. Podnikatelé si v roce 2011 sjednali celkem 456 pojistných smluv. Oproti předchozímu roku jde o více než třetinový nárůst. Za nárůstem pojištění podnikatelů stojí například nový produkt vytvořený na míru provozovatelům bioplynových stanic, který Triglav pojišťovna začala nabízet v první polovině roku 2011. Pojištění bioplynových stanic zahrnuje nejen základní potřeby pojistné ochrany, ale může krýt rovněž i rizika spojená se strojním přerušením provozu.

„Podnikatele oslovila hlavně kvalitní nabídka našich pojištění a nové produkty vytvořené přesně na míru specifickým oborům podnikání s vysokým potenciálem dalšího rozvoje. Jedním z nich je například na míru vytvořené pojištění bioplynových stanic," uvedl Roman Šimeček, vedoucí úpisu Triglav pojišťovny. „Provozovatelé bioplynových stanic si tak mohou připojistit i specifická rizika spojená s provozem technologií výroby bioplynu," dodal Šimeček.

O společnosti Triglav pojišťovna, a. s.

Triglav pojišťovna, a. s. vznikla v roce 2000 z původní Všeobecné pojišťovny, kdy její akcionář, mateřská společnost Zavarovalnica Triglav ze Slovinska, odkoupil 100 % akcií této společnosti. Na konci roku 2011 se novým akcionářem Triglav pojišťovny stala společnost Triglav INT, d.d. V současné době Triglav pojišťovna působí na celém území České republiky. Vedle generálního ředitelství v Brně má vybudovány obchodní kanceláře, tzv. oblastní agentury, v Praze, Českých Budějovicích, Ostravě, Pardubicích, Plzni, Liberci, Olomouci a v Brně.

Triglav pojišťovna je součástí mezinárodní finanční skupiny – Skupiny Triglav, kterou tvoří kromě pojišťoven na území střední a jihovýchodní Evropy také banka a společnosti zabývající se správou investic. Triglav pojišťovna je součástí Skupiny Triglav spolu s dceřinými společnostmi ze sedmi evropských zemí. Významnou konkurenční výhodou pojišťovny je vlastní zajištění, které poskytuje společnost Pozavarovalnica Triglav RE se sídlem v Lublani. Skupinu Triglav spojují tři pilíře – pojišťovnictví, správa majetku a bankovnictví.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3