„Díky spolupráci s DIRECT Pojišťovnou můžeme našim zákazníkům nabídnout špičkové služby z oblasti pojištění nemovitostí i automobilů za velmi výhodné ceny. Plníme tak slib, který jsme jim dali, pokračujeme v rozšiřování nabídky služeb," komentoval zahájení spolupráce Roman Truhlář, generální ředitel mBank. „Věříme, že zákazníci ocení nejen výhodnou cenu, ale především rychlost a pohodlí při sjednávání finančních i pojišťovacích produktů. V případě, že si zákazník sjednává například hypoteční úvěr, může si ve stejný okamžik a na stejném místě zřídit také pojištění své nemovitosti," dodal Roman Truhlář.
„mBank je i vzhledem k svému zaměření na přímé distribuční kanály naším přirozeným strategickým partnerem. Uzavřením smlouvy o spolupráci s mBank doplňujeme síť našich klíčových partnerů o další sektor. Po největším maloobchodním prodejním řetězci Tesco, největším prodejci ojetých vozů AAA Auto, jsme navázali spolupráci s předním prodejcem bankovních produktů po internetu mBank," řekl Ján Čarný, generální ředitel a předseda představenstva DIRECT Pojišťovny a dodává: „Spolupráce s partnery nám pomáhá doručit naši nabídku do oblastí, kde klienti pojištění nejčastěji řeší, jako například při sjednávání hypotečního úvěru. Při rozvoji spolupráce s partnery využíváme know - how naší mateřské společnosti RSA, bohaté zkušenosti s prodejem pojištění prostřednictvím internetu, ale také unikátní koncept segmentace a řízení rizik."
Spolupráce s DIRECT Pojišťovnou přináší zákazníkům mBank možnost uzavřít pojistnou smlouvu z pohodlí domova a během několika minut. Navíc získají zajímavé slevy jak u majetkového pojištění, tak i při sjednání autopojištění.
Pojištění vozu
Klienti, kteří si v mBank sjednají autopojištění od DIRECT Pojišťovny v jednom ze tří nabízených balíčků MINI, OPTI nebo MAXI, získají v rámci kampaně tři měsíce pojištění zdarma. K povinnému ručení navíc automaticky obdrží službu AutoHELP, která výrazně zjednodušuje proces likvidace pojistné události.
Pojištění majetku
V rámci pojištění majetku si mohou klienti mBank sjednat pojištění nemovitosti a domácnosti ve třech různých balíčcích – MINI, OPTI a MAXI. Ty kombinují různé varianty ochrany majetku proti živelním událostem, odcizení, vandalismu, vodovodním škodám či proti přepětí a zkratu. Na pojištění majetku obdrží díky dohodě obou partnerů v rámci kampaně „Neplaťte více, než musíte" slevu ve výši 25 % z ceny pojištění.
***
DIRECT Pojišťovna vstoupila na český trh 21. května 2007 s přímým prodejem autopojištění. Nejdříve nabízela povinné ručení, které v srpnu 2007 doplnila o havarijní pojištění. V dubnu 2009 rozšířila portfolio svých produktů o pojištění majetku a odpovědnosti občanů a od podzimu 2010 nabízí klientům také cestovní pojištění. V červnu 2011 získala DIRECT Pojišťovna ocenění Pojišťovací inovátor v soutěži Hospodářských novin, a to za svoji revoluční službu AutoHELP, kterou představila klientům v září 2010. V říjnu 2011 zvítězila DIRECT Pojišťovna se svými webovými stránkami v soutěži WebTop100, v kategorii Finance, a potvrdila tak přední postavení na internetovém trhu s pojištěním. Vlastníkem DIRECT Pojišťovny, a.s. se v červnu 2009 stala britská pojišťovací skupina RSA Insurance Group Plc.
Společnost RSA, jež na trhu působí již bezmála 300 let, je jednou z vedoucích multinárodních pojišťovacích skupin obchodovatelných na burze. Má silné zastoupení ve Velké Británii, Skandinávii, Kanadě, Irsku, Asii a na Středním východě, v Latinské Americe a ve Střední a Východní Evropě, přičemž tak může působit ve více než 140 zemích. Pojišťovací skupina RSA je společnost se zhruba 23 000 zaměstnanci, která se zaměřuje na všeobecné pojištění. V roce 2011 jí upsaná pojištění dosahovala výše 8,1 miliardy liber.
mBank je retailovou divizí elektronického bankovnictví jedné z největších polských finančních institucí – BRE Bank SA. Ta se specializuje na poskytování bankovních služeb velkým podnikatelským subjektům a mezinárodním korporacím, ale též na segment malých a středních podniků. BRE Bank SA je členem skupiny Commerzbank, která je druhou největší bankou v Německu. Je zároveň jednou z vedoucích finančních institucí v Evropě. V polské BRE Bank vlastní více než 70% podíl.mBank vstoupila na český trh v listopadu 2007. Od svého vstupu na český trh získala 400 000 klientů a v současné době je tak největší internetovou bankou v České republice.
Nabídka produktů a služeb zahrnuje osobní a spořící účty, platební karty, hypoteční úvěry, spotřebitelské půjčky a kreditní karty.
(tz)