INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
logo_UCBPodle statistik UniCredit Bank ušetří klienti při konsolidaci úvěrů prostřednictvím PRESTO Půjčky v průměru až 18 000 Kč ročně. A za to se dá pořídit týdenní luxusní dovolená v Česku nebo dovolená na poslední chvíli v zahraničí pro celou rodinu. Klienti, kteří využijí pro konsolidaci úvěrů PRESTO Půjčku, můžou v průměru získat až o 40 % nižší úrokovou sazbu než u stávajících závazků a za uspořené prostředky vyrazit na dovolenou.

Nedávný průzkum organizací Ipsos a Europ Assistance ukazuje, že v letošním roce kvůli úsporám neodjedou na dovolenou až tři z pěti Evropanů. Statistiky UniCredit Bank přitom potvrzují, že na dovolenou lze ušetřit velmi jednoduše, a to prostřednictvím sloučení stávajících úvěrů. Klienti, kteří se rozhodli optimalizovat splátky své půjčky v UniCredit Bank, slučují své závazky v průměrné výši 200 000 Kč. Kolik přesně ušetří, si nyní spočítají díky nové internetové aplikaci Splátkomat.cz, která umožňuje porovnání podmínek všech poskytovaných půjček na trhu.

„Aplikace provede klienta výpočtem krok za krokem. Je to velmi snadné, zadání vstupních dat s výpočtem trvá přibližně tři minuty," řekl Tomáš Halla z oddělení spotřebitelského financování UniCredit Bank a dodal: „V případě, že do Splátkomatu zadáte přesné výše aktuálních splátek, můžete jedním kliknutím zažádat o sloučení těchto úvěrů bez návštěvy banky. Ušetříte na splátkách a přitom všechno vyřešíte jednoduše z pohodlí svého domova."

Klienti UniCredit Bank splácejí po konsolidaci úvěrů v průměru o 1 500 Kč měsíčně méně. Kdo tedy využil nabídky na PRESTO Půjčku již v loňském roce, uspořil bez jakéhokoliv odříkání na slušnou dovolenou v Čechách či zahraničí.

PRESTO Půjčka a internetová aplikace Splátkomat.cz byly v uplynulém roce jedním z prvních produktů na českém finančním trhu nabízejícím optimalizaci úvěrového zatížení. Již v roce 2011 získala UniCredit Bank druhé místo v soutěži WebTop 100 o nejlepší „microsite" aplikaci, jako jediná finanční instituce na Českém trhu. Splátkomat.cz umožňuje sloučit úvěry (osobní úvěry, spotřebitelské úvěry, kreditní karty, kontokorenty) do jednoho výhodnějšího úvěru.

PRESTO Půjčku lze použít na cokoliv bez dokládání účelu a nově ji lze získat i on-line v novém e-shopu UniCredit Shop.cz. V případě sloučení úvěrů lze využít limit až do 600 000 Kč. Do výše 250 000 Kč není ani zapotřebí spolužadatele. Úvěr lze zcela či zčásti splatit předčasně bez poplatků, stále navíc platí, že neúčelové prostředky může mít klient k dispozici do hodiny. Splácení PRESTO Půjčky lze rozložit až na 84 měsíců.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

   
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3