V roce 2024 očekáváme nárůst využívání automatizace nejen v segmentu e-commerce, s čímž bude spojeno také rostoucí využívání AI. U nás v Trenýrkárna.cz můžeme tento rostoucí trend určitě potvrdit už nyní, kdy AI využíváme jak při sestavování textů do popisků produktů, tak i při překladech pro naše expanzní weby.
Domnívám se, že hlavní výhodou AI, kterou pocítí při jejím využívání i ostatní hráči na e-commerce trhu, je zejména úspora času lidí, tím pádem snížení nákladů dané společnosti na činnosti s malou přidanou hodnotou. Tento čas pak mohou lidé věnovat těm pracem, na které umělá inteligence nestačí, a být tak ve svém time managementu ještě mnohem efektivnější.
Dále v roce 2024 kromě expanzí plánujeme rozšiřování sortimentu našich privátních značek Nedeto a Styx, přičemž Nedeto si i nadále bude držet svůj konzervativnější a minimalistický vzhled produktů, zatímco u Styxu navrhujeme stále nové vzory prádla. Kromě ponožek, pánského spodního prádla a dámských kalhotek plánujeme pod značkou Nedeto začít vyrábět také podprsenky nebo legíny. U Styxu v ro-ce 2024 bude určitě dále probíhat vývoj nových kolekcí a designů a vylepšování střihů dámského prádla. V příštím roce se ještě více zaměříme na finanční řízení a společně s dodavateli na zvýšení efektivity dodavatelského řetězce.
Díky akvizicím jsme za rok 2023 společně atakovali 300 miliónů korun, což vnímáme jako obrovský krok pro naši firmu. Za poslední léta jsme dokázali vyrůst z garáže na profitabilní společnost, o kterou se perou investoři, a vyhlížíme rok 2024 s velkou chutí opět dokázat fantastické věci a zviditelnit Českou republiku na evropském poli.
Ruslan Skopal,
CEO a spolumajitel trenýrkárna.cz