INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Obrázek4 copyOd června je součástí všech pojistných smluv UNIQA o cestovním pojištění speciální medicínská asistence TravelMedik. Byla doplněna zcela zdarma a umožňuje českým turistům spojit se v cizině v případě potíží s českým lékařem-specialistou, čímž odpadají hledání lokální zdravotní pomoci a jazyková bariéra.

Pokud chce klient novou službu využít, dostane se přes QR kód ze své smluvní dokumentace k pojištění na ověřovací stránku TravelMedik společnosti Click2Claim, kde vyplní potřebné údaje. Tyto údaje následně vyhodnotí lékař s odpovídající specializací, spojí se telefonicky s klientem, prokonzultuje s ním jeho zdravotní problém a doporučí mu další vhodný indivi­duální postup léčby a případně medikaci. UNIQA vychází ze zkušenosti, že řadu běžných potíží lze odstranit i domácí léčbou a nákupem léčiv v lékárně. V případě závažnějšího zdravotního problému ho lékař z TravelMedik instruuje, aby se obrátil na asistenční službu k cestovnímu pojištění, jež mu zprostředkuje odbornou lokální pomoc. „První zkušenosti ukazují, že turisté vítají možnost probrat potíže s českým lékařem, protože mohou jít snadněji do detailu a důvěřují svým krajanům více, zejména v zemích, kde jsou úroveň a zvyklosti ve zdravotní péči odlišné,“ řekla Eva Trajboldová, manažerka produktů pojištění osob v UNIQA.

Služba je dostupná v režimu 24/7. Nárok na využití asistenčních služeb Travel Medik má každý, kdo si sjedná a uhradí cestovní pojištění v UNIQA, online na webu nebo přes srovnávač, u cestovní kanceláře, agentury nebo jiného partnera UNIQA pojišťovny.

Postup při využití služeb TravelMedik je uživatelsky jednoduchý a rychlý:

  1. Klient si načte QR kód nebo odkaz z dokumentace k cestovnímu pojištění. Ty ho přímo propojí s chytrým online formulářem (tzv. tiráží), jehož úkolem je shromáždit příznaky a aktuální informace o zdravotním problému.
  2. Informace z formuláře zhodnotí zdravotnický personál a posune dle potřebné odbornosti na lékaře. Ten se s výstupem z formuláře seznámí a dá vědět v průběhu několika minut, že je připraven k videohovoru. Klientovi přijde sms zpráva, kde nalezne odkaz do tzv. virtuální čekárny.
  3. Po kliknutí na tento odkaz se klient dostane do virtuální čekárny, kde čeká na spojení s lékařem. Během chvilky se s ním spojí a může s ním napřímo konzultovat zdravotní problém.
  4. Po ukončení konzultace lékař připraví lékařskou zprávu (výstup z tiráže), uloží ji do systému, kde je automaticky archivována, a současně odeslána na klientův e-mail.
  5. Podle konkrétní lokace klienta systém připraví orientační překlad pro případnou potřebu pro místního lékaře. Klient tak bude mít lékařskou zprávu v češtině a orientační překlad do angličtiny a/nebo místního jazyka. Ve většině lokalit klient obdrží i kontakty na místní zdravotnické zařízení (adresa, provozní doba, rozsah služeb) pro případ dalšího řešení přetrvávajícího problému. V takové situaci by klient měl kontaktovat asistenční službu k pojištění UNIQA a dbát jejích pokynů.

V rámci TravelMedik jsou dostupné tyto lékařské specializace: praktický lékař, kardiolog, internista, pediatr, kožní specialista, neurolog a gastroenterolog. Jsou to medicínské profese, které turisté statisticky využijí nejčastěji.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3