INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Od 18. července 2012 mohou držitelé kreditní karty Miles & More a prémiových debetních karet od UniCredit Bank jako první v Evropě bezplatně využívat nově otevřený salonek MasterCard Lounge, který se nachází na pražském letišti v Terminálu 1. Využít zde mohou jak obchodní, tak relaxační zónu a kromě dalších výhod získávají přednostní odbavení u bezpečnostní kontroly a slevu na parkovném. Vstup do salonku zdarma platí pro všechny členy MasterCard ELITE programu do konce roku 2012.

„Držitelé kreditních karet Miles & More a osobních debetních karet MasterCard Gold od UniCredit Bank mohou nyní během svých soukromých nebo pracovních cest bezplatně využít luxus a pohodlí nového designového salonku na pražském letišti, který dá jejich cestování nový rozměr. Místo čekání na let v odbavovací hale se naši klienti mohou zabavit sledováním TV, vyřízením své obchodní korespondence nebo strávit čas jen tak u šálku čaje. Pro využití salonku navíc není nutná žádná předchozí registrace, stačí se pouze u vchodu prokázat kreditní kartou Miles & More od UniCredit Bank a vstoupit," řekl Darek Filip, ředitel Household Financing UniCredit Bank.

Salonek MasterCard Lounge je rozdělen na kavárenskou zónu určenou těm, kteří nemají mnoho času a chtějí se před letem pouze občerstvit, a relaxační zónu pro cestující, jež čekají na svůj let déle. Připraven je zde výběr teplých a studených nápojů, lehké občerstvení, denní tisk, možnost sledování TV a bezplatné připojení k internetu. K vybavení patří rovněž osobní počítače s připojením k internetu, síťové zásuvky pro notebooky, dvě laserové tiskárny, kopírka a fax. Součástí vybavení salonku je také sprcha a další zázemí pro osobní hygienu.

Držitelé kreditních karet Miles & More navíc automaticky získávají přednostní odbavení u bezpečnostní kontroly v Terminálu 1 a možnost využít služby Duty free on-line. Dále mohou při on-line rezervaci parkování uplatnit 10% slevu na parkovišti C nebo 20% slevu na VIP parkovišti C.

„Pokud klient během pobytu v zahraničí využije na několik dnů i letištní parkoviště, může díky kreditní kartě Miles & More od UniCredit Band ušetřit několik set korun navíc," popsal Darek Filip, ředitel Household Financing UniCredit Bank. Jednorázový vstup do MasterCard Lounge totiž jinak stojí 720 Kč a 550 Kč klient ušetří při využití slevy za týdenní odstavení vozu na VIP parkovišti C. Připočtením občerstvení, připojení k internetu a dalších služeb nového salonku lze za takovouto týdenní cestu ušetřit minimálně 1 500 Kč.

Program Miles & More tak od letošního léta výrazně rozšiřuje řadu svých cenných výhod. Kreditní karta od UniCredit Bank již nyní nabízí bezúročné období, které je stanoveno až na 45 dnů, aby mohli cestovatelé své závazky pohodlně splatit až po návratu domů. Držitelé kreditní karty Miles & More rovněž nemusí myslet na to, aby si včas stihli uzavřít cestovní pojištění, neboť variantu Travel Basic mají již v ceně karty.

UniCredit Bank je jediná česká banka, která spolupracuje s jedním z nejvýznamnějších evropských věrnostních programů Miles & More. Ten založila v roce 1993 letecká společnost Lufthansa. Kreditní karty Miles & More ve verzích Standard a Gold poskytují svému držiteli automaticky členství v programu Miles & More s možností využívat věrnostních bonusů, které se vztahují na lety, cestování nebo na zboží.

Kreditní karta MasterCard Miles & More Standard od UniCredit Bank nabízí vstupní bonus 2 000 mil a 3 míle za každých zaplacených 100 Kč. Nasbírané míle pak mají neomezenou platnost. V ceně karty je rovněž nadstandardní cestovní pojištění s pojistným limitem až 1,7 mil. Kč. Karta Standard umožňuje získat úvěrový limit od 10 000 do 250 000 Kč a v případě předschválení je možné automaticky čerpat úvěr až do výše 25 000 Kč bez potřeby doložení příjmů.

Kreditní karta MasterCard Miles & More Gold od UniCredit Bank nabízí svým držitelům vstupní bonus 4 000 mil a 5 mil za každých 100 Kč placených kartou Gold. V ceně karty je nadstandardní cestovní pojištění s pojistným limitem až 2,5 mil. Kč. Karta Gold umožňuje získat úvěrový limit od 100 000 do 500 000 Kč a v případě předschválení je u vybraných klientů možné automaticky čerpat úvěr až do výše 350 000 Kč bez potřeby doložení příjmů.

Mezinárodní platební karta MasterCard Gold je prémiová embosovaná čipová debetní karta určená zejména klientům s požadavkem na vysoké transakční limity. Součástí karty je nadstandardní celosvětově platné cestovní pojištění v ceně platební karty s pojistným limitem na léčebné výlohy až do výše 2,5 mil. Kč.

Všechny uvedené karty umožňují sledovat transakce přes internetovou aplikaci Online Card kdekoliv na světě.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3