„V řádu několika týdnů budou bezkontaktními platebními terminály vybaveni obchodníci, mezi které patří například knihkupectví Neoluxor a Neopalladium či vybrané prodejny v síti drogerií Teta. Chceme se zaměřovat především na ty obchodníky, kde bezkontaktní akceptace dává smysl, tzn. tam kde je kladen důraz na rychlost odbavení zákazníka a kde je průměrná karetní transakce do 500 Kč. Konkrétně se jedná o supermarkety, čerpací stanice, dopravu, lékárny, fast foody atd.," řekl Roland Katona, manažer Acquiring a e-commerce Poštovní spořitelny, obchodní značky ČSOB.
Bezkontaktní terminály umožňují rychlé a pohodlné placení u obchodníků kartou, aniž by bylo potřeba hledat hotovost, vydávat kartu z ruky nebo protahovat kartu klasickým platebním terminálem. Díky této technologii tedy dochází ke zkrácení čekací doby u obchodníků. „Neustále se snažíme držet krok s novými technologiemi a spoustou inovací, které trh přináší. Naším cílem je tyto novinky a vylepšení přenést přímo ke klientům a poskytovat jim tak maximální uživatelský komfort. Bezkontaktní karty nabídneme zákazníkům ke konci letošního roku," dodal Roland Katona.
(tz)