Komerční banka tak rozšíří svoje služby poskytované online. Pro stávající a zejména pak pro budoucí klienty nabízí velmi snadný způsob, jak požádat o MůjÚčet online. O balíček MůjÚčet klienti velice snadno zažádají na webových stránkách v několika krocích. Po vyplnění jednoduchého formuláře a odeslání žádosti bude zájemce kontaktován telefonním centrem Komerční banky. Ověří spolu některé detaily a domluví si podrobnosti podepsání smluv a předání platební karty na pobočce, kterou si zájemce zvolí.
Bezchybná funkčnost a požadované zabezpečení vstupních dat jsou nezbytným předpokladem spolehlivé aplikace. V zajištění těchto parametrů má společnost FG Forrest bohaté zkušenosti a reference. Dlouhodobá spolupráce FG Forrest a Komerční banky je prověřena mnoha společnými projekty.
„MůjÚčet je produktem, který si online mohou pořídit i zájemci, kteří dosud nejsou klienty Komerční banky. Vnímáme proto tuto možnost jako průlomovou a věříme, že podobným způsobem bude možné již brzy nabídnout další produkty a služby. Vlastní žádost i všechny navazující procesy jsme se snažili maximálně zjednodušit tak, aby bylo pořízení balíčku MůjÚčet pro klienta pohodlné a rychlé," uvedl Radko Belada, vedoucí Marketingu pro retailové bankovnictví Komerční banky.
(tz)