ZUNO startuje speciální soutěž, které se mohou zúčastnit klienti i neklienti online banky. Touto cestou propaguje svou mobilní aplikaci, kterou si za 3 měsíce stáhlo už více než 30 000 uživatelů. Hlavním cílem soutěže je ukázat, že otevřít si pobočku online banky, stát se klientem nebo realizovat jednotlivé transakce je možné kdekoliv na světě, a to i na těch nejméně očekávaných místech. Hlavní cenou pro vítěze je výlet do ledového hotelu ve švédském Jukkasjärvi.
Pravidla jsou jednoduchá. Soutěžící si musí stáhnout ZUNO mobilní aplikaci, udat svou polohu na mapě, pomocí smartphonu vyfotit fotku a s krátkým popiskem ji umístit na Facebook. Celý proces probíhá přes speciální facebookovou aplikaci. Všechny příspěvky se zobrazí na zvláštní mapě, která bude pravidelně obnovována a ukáže kompletní seznam dosud otevřených „kapesních poboček“.
Během následujících 6 týdnů mohou klienti, jejich rodiny a přátelé i fanoušci ZUNO profilu na Facebooku hlasovat pro nejlepší příspěvky. Každé dva týdny získají 2 výherci GoPro kameru a v polovině května 2 hlavní vítězové obdrží hlavní cenu – víkendový pobyt v ledovém hotelu.
"Naše mobilní aplikace byla velice dobře přijata klienty, médii nebo lidmi z oboru a bloggery," řekla Alina Agurida, šéfka marketingu a komunikace v ZUNO. "Teď chceme lidem ukázat, že největším benefitem naší aplikace nejsou jen chytrá řešení, ale také přístup klienta k jeho pobočce bez ohledu na to, kde se zrovna nachází.“
Aplikace mobilního bankovnictví ZUNO pro operační systémy Android a iOS je dostupná ke stažení zdarma přes AppStore i Google Play.
Více informací o soutěži naleznete na
www.zuno.cz/landing/miseicehotel
http://www.youtube.com/watch?v=kqUCLBwFIfg&feature=youtu.be
(tz)