INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Zaměření na konkrétního klienta, možnost upravovat pojistky dle aktuální potřeby a využití moderních technologií. To jsou jedny z hlavních kroků, kterými se pojišťovny snaží zlepšit své služby. Jaké novinky si pojišťovny pro své klienty připravily v loňském roce? O tom může nyní hlasovat veřejnost v soutěži Pojišťovací inovátor 2013, která je samostatnou kategorií výzkumu Nejlepší pojišťovna 2013.

Od 4. do 23. 6. je na stránkách www.nejpojistovna.cz možné zvolit nejlepší pojišťovací novinku, kterou nominovaly samy pojišťovny. Letos se o titul Pojišťovacího inovátora uchází celkem 18 institucí. Vítězové této kategorie budou vyhlášeni 10. září společně s výsledky výzkumu Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna 2013.

Pojišťovny oproti loňskému roku nepřinesly ve svých službách a produktech žádné razantní změny, úpravami stávajících nabídek však dávají klientům možnost sestavit si pojištění na míru. Pojišťovna Allianz například připravila pro klienty pojištění Allianz iAuto, které je postaveno na principu „skládačky“ – klient si složí a zapla­tí svou pojistku jenom z toho, co opravdu potřebuje. ČSOB pojišťovna zase umožňuje uzavřít pojištění odpovědnosti za škodu, aniž by bylo nutné zároveň uzavírat pojištění domácnosti, jak tomu běžně bývá. U České podnikatelské pojišťovny mohou podnikatelé pojistit veškerá rizika v rámci jedné smlouvy. Česká pojišťovna pak více klientům přizpůsobila Flexi životní pojištění. Ve Wüstenrot pojišťovně může klient nově ukončit pojištění automobilu ze dne na den a nečekat na výroční lhůtu.

 

Typy zákazníků, na které se pojišťovny často zaměřují, jsou ženy. Pojišťovna ING například připravila pojištění For You pro případ rakoviny prsu a pohlavních orgánů. Již týden po sjednání po­jištění může žena využít non-stop telefonickou asistenční službu, na níž odpovídají odborníci na dota­zy ohledně zdravotního stavu, po­stupu léčby a medikamentů.
 
„Z letošních nominací je zjevné, že pojišťovny jsou při vytváření produktů i v komunikaci s klienty stále flexibilnější. Klienti tak mají větší možnosti při výběru vhodného pojistného krytí, které bude odpovídat jejich konkrétním potřebám a situaci. Individualizaci produktů podporuje širší využívání moderních komunikačních prostředků. Očekávám, že tento trend bude pokračovat, neboť nároky uživatelů finančních služeb porostou a pojišťovny se budou snažit odlišit od konkurence i jinak než cenou,“ řekl k nominacím Roger Gascoigne, partner odpovědný za služby pro pojišťovnictví, KPMG Česká republika

 

Toto tvrzení potvrzují i nominace na pojišťovacího inovátora, mezi kterými se stále více objevují produkty využívající právě moderních technologií. Produkt „S tabletem do pole“ zařadila mezi novinky Agra pojišťovna. V tabletu jsou nahrány ortofotomapy, které poskytují likvidátorům detailní údaje o pojištěném pozemku. Klienti Aegon pojišťovny si zase mohou změnit nastavení životního pojištění online a klienti AGA International se mohou online spojit s technikem, který jim na dálku pomůže s problémy s počítačem.

 

 

„V nominovaných produktech se čím dál více odrážejí výhody inteligentních technologií, což mě přirozeně těší z osobního i obchodního hlediska. Pojišťovny se nyní snaží aplikovat své dlouholeté zkušenosti cestou moderních komunikačních nástrojů pro získávání nových zákazníků i lepší obsluhu těch stávajících. Pomocí softwarových a hardwarových inovací pak chtějí předcházet krizovým situacím nebo je účinněji a rychleji řešit, pokud již nastanou - to vše je v perfektním souladu s vlastní podstatou pojištění,“ uvedl Jaroslav Peyerl, odborník na finanční sektor IMB Česká republika.

 

 

Přehled nominací v kategorii Pojišťovací inovátor 2013

AEGON Pojišťovna, a.s.          - AEGON eChange

 

AGA International SA – organizační složka - IT assistance

 

Agra pojišťovna           - S “tabletem” do pole

 

Allianz pojišťovna, a.s.            - Allianz iAuto

 

Atradius Credit Insurance N.V., organizační složka - Modula First

 

BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.    - Pojištění vyčerpané částky (Balance cancellation)

 

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group         - Pojištění majetku a odpovědnosti podnikatelů Komplex II

 

Česká pojišťovna a.s.  - Koncept životního pojištění Zdravý život

 

ČSOB Pojišťovna, a. s., člen holdingu ČSOB - Naše odpovědnost – pojištění odpovědnosti z občanského života

 

D.A.S. pojišťovna právní ochrany, a.s.            - Pojištění právní ochrany pro podnikatele

 

ERGO pojišťovna, a.s. - Osobní zdravotní pojištění Nadstandard 211

 

Euler Hermes Europe SA, organizační složka - Připojištění CAP Europe

 

ING Životní pojišťovna N.V., pobočka pro ČR - For you by ING

 

Komerční pojišťovna, a.s.       - HYPO úvěrové pojištění

 

Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group           - služba 100PROSERVIS

 

Pojišťovna České spořitelny, a. s., Vienna Insurance Group - FLEXI životní pojištění

 

UNIQA pojišťovna       - UNIQA SafeLine Rent +

 

Wüstenrot pojišťovna a.s.       - ProAuto komplexní pojištění vozidel / ukončení smlouvy kdykoliv

 

* * *

Pojišťovací inovátor je samostatnou kategorií výzkumu Nejlepší pojišťovna, který již pátým rokem nabízí unikátní srovnání pojišťoven na základě více než 100 hodnocených kritérií s důrazem na maximálně objektivní proces hodnocení. Titul Nejlepší pojišťovna 2013 získá pojišťovna, jež dokáže nabídnout klientům nejvýhodnější produkty a služby, je klientům dostupná, kvalitně s nimi komunikuje a současně vykazuje dobré hospodářské výsledky, které svědčí o její stabilitě a přínosu pro majitele.

Vyhlašovatelem výzkumu Nejlepší banka 2013 a Nejlepší pojišťovna 2013 jsou Hospodářské noviny, partnery projektu  jsou společnosti KPMG Česká republika společně s IBM Česká republika. Záštitu udělil ministr financí Ing. Miroslav Kalousek a viceguvernér České národní banky prof. PhDr. Ing. Vladimír Tomšík, Ph.D. Zpracovatelem výzkumu je agentura Datank.



 

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3