Kampaň připravila komunikační agentura Medica Healthworld, kterou si PVZP vybrala v únorovém tendru. Kampaň je cílena na lidi, kteří cestují na vlastní pěst a pojištění si volí sami. „Vycházeli jsme z toho, že naše cílová skupina jsou lidé s dobrodružnou povahou. Nebudou proto chtít slyšet nic o bezpečné dovolené bez rizika. Tato spojení jim budou asociovat nudu, nulovou míru dobrodružství a adrenalinu. Museli jsme zvolit opačnou strategii a tak vznikla idea riskujte jen zážitky. To samozřejmě nemění nic na tom, že pojištění od PVZP může využít prakticky každý," dodal k návrhu kampaně project manager Tomáš Čupr. Kreativní koncept kampaně připravili Karel Zlevor, Ivana Polášková a Zbyněk Polák. Kampaň je plánovaná na 6 měsíců. Po prázdninách však projde minimálně úpravou vizuálu, protože bude odkazovat na zimní dovolené.
Pojišťovna VZP, a. s. je dceřinou organizací Všeobecné zdravotní pojišťovny. Kromě Cestovního pojištění nabízí pojištění cizinců a pojištění v případě hospitalizace nebo pracovní neschopnosti.
Informace o kampani:
Název kampaně: Riskujte jen zážitky
Produkt: Cestovní pojištění
Zadavatel: Pojišťovna VZP, a. s.
Agentura: Medica Healthworld, a. s.
Tvůrčí tým: Karel Zlevor, Ivana Polášková, Zbyněk Polák
Account: Tomáš Čupr
Key account: Pavel Šmid
Použitá média: microsite, sociální síť facebook, blog cestovatele, vizuály v MHD a v místě prodeje, vizuály v Centrech zdraví a Očkovacích centrech
Načasování: květen – prosinec 2011
(tz)