INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Pojišťovna VZP (PVZP) spouští příští týden kampaň, která má podpořit produkt cestovní pojištění. Nabádá své klienty, aby se při svých zahraničních cestách pojišťovali a riskovali tak jen zážitky, nikoliv své zdraví. Snaží se oslovit dobrodruhy, kteří cestují na vlastní pěst. Využívá k tomu především sociálních sítí, outdooru a printu na pobočkách VZP, PVZP v Centrech zdraví a v Očkovacích centrech.

Kampaň připravila komunikační agentura Medica Healthworld, kterou si PVZP vybrala v únorovém tendru. Kampaň je cílena na lidi, kteří cestují na vlastní pěst a pojištění si volí sami. „Vycházeli jsme z toho, že naše cílová skupina jsou lidé s dobrodružnou povahou. Nebudou proto chtít slyšet nic o bezpečné dovolené bez rizika. Tato spojení jim budou asociovat nudu, nulovou míru dobrodružství a adrenalinu. Museli jsme zvolit opačnou strategii a tak vznikla idea riskujte jen zážitky. To samozřejmě nemění nic na tom, že pojištění od PVZP může využít prakticky každý," dodal k návrhu kampaně project manager Tomáš Čupr. Kreativní koncept kampaně připravili Karel Zlevor, Ivana Polášková a Zbyněk Polák. Kampaň je plánovaná na 6 měsíců. Po prázdninách však projde minimálně úpravou vizuálu, protože bude odkazovat na zimní dovolené.

Pojišťovna VZP, a. s. je dceřinou organizací Všeobecné zdravotní pojišťovny. Kromě Cestovního pojištění nabízí pojištění cizinců a pojištění v případě hospitalizace nebo pracovní neschopnosti.

Informace o kampani:

Název kampaně: Riskujte jen zážitky

Produkt: Cestovní pojištění

Zadavatel: Pojišťovna VZP, a. s.

Agentura: Medica Healthworld, a. s.

Tvůrčí tým: Karel Zlevor, Ivana Polášková, Zbyněk Polák

Account: Tomáš Čupr

Key account: Pavel Šmid

Použitá média: microsite, sociální síť facebook, blog cestovatele, vizuály v MHD a v místě prodeje, vizuály v Centrech zdraví a Očkovacích centrech

Načasování: květen – prosinec 2011

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3