INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

ČSOB přináší v červnu dvě nové možnosti pro investice. Optimum Fund ČSOB Evropské oživení 1 je strukturovaný fond, který reaguje na rostoucí index důvěry firem a spotřebitelů i na návrat investic na evropský trh. Druhý fond Optimum Fund ČSOB Exclusive Airbag Jumper +3 je připraven exkluzivně pro vybranou skupinu klientů a jeho výnos se váže na vývoj evropského akciového indexu Euro Stoxx 50®, který obsahuje 50 významných společností eurozóny.

Optimum Fund ČSOB Evropské oživení 1 je určen klientům, kteří chtějí investovat do koše 30 akcií kvalitních společností, které se vyznačují vysokou tržní kapitalizací, s převahou firem zaměřených na pojišťovnictví, potraviny a nápoje, farmacii, energie a služby. Z hlediska regionu jsou společnosti rozloženy především mezi Francii, Švýcarsko a Velkou Británii. „Očekáváme, že trend evropského ekonomického oživení je trvalejší povahy. Zlepšená kondice hospodářství se promítne i do zisků firem, evropské akcie tedy mohou, podle mého, v desetiletém horizontu vynést v průměru minimálně 5 % ročně, ale spíše ještě o něco více. Připomínám však, že nabízíme klientům celý rejstřík akciových produktů, které mohou participovat na pozitivním evropském trendu včetně standardních otevřených podílových fondů denominovaných v euru nebo korunových. Výběr závisí na typu investora,“ řekl Jan Barta, generální ředitel společnosti ČSOB Asset Management, a.s., investiční společnost.

 Index Euro Stoxx 50®, na kterém závisí výnos fondu Optimum Fund ČSOB Exclusive Airbag Jumper +3, zahrnuje padesátku největších a nejlikvidnějších akcií ze zemí eurozóny. Aktuálně se sem řadí Francie, Německo, Španělsko, Itálie, Nizozemsko, Belgie a Irsko. Největší vahou se podílí na indexu společnosti z oblasti bankovnictví, pojišťovnictví, chemického průmyslu, ropy a zemního plynu.

 Hlavní výhody nových produktů:  

Optimum Fund ČSOB Evropské oživení 1

·         Ochrana investované částky ve výši 90 % za předem daných podmínek.

·         Možnost dosažení maximálního výnosu ve výši až 80 % (10,79 % ročně) za dobu trvání fondu.

·         50% participace na růstu hodnoty podkladového koše akcií perspektivních evropských společností.

 

Optimum Fund ČSOB Exclusive Airbag Jumper +3

·         Fond může skončit již po prvním roce s výnosem 7 % (6,54 % ročně před zdaněním).

·         Možnost dosažení výnosu až ve výši 80 % (10,47 % ročně) za dobu trvání fondu.

·         Ochrana vložené investice při poklesu hodnoty indexu do 15 % (včetně) za předem daných podmínek.

 Z minulého období pokračují Maximal Invest ČSOB Life Světových firem +2, Optimum Fund ČSOB Globálních příležitostí USD 1 a ČSOB Svět s high tech bonusem 1 EUR.

 

 

 

 

 

 

 

 

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3