INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

ČSOB přináší v červnu dvě nové možnosti pro investice. Optimum Fund ČSOB Evropské oživení 1 je strukturovaný fond, který reaguje na rostoucí index důvěry firem a spotřebitelů i na návrat investic na evropský trh. Druhý fond Optimum Fund ČSOB Exclusive Airbag Jumper +3 je připraven exkluzivně pro vybranou skupinu klientů a jeho výnos se váže na vývoj evropského akciového indexu Euro Stoxx 50®, který obsahuje 50 významných společností eurozóny.

Optimum Fund ČSOB Evropské oživení 1 je určen klientům, kteří chtějí investovat do koše 30 akcií kvalitních společností, které se vyznačují vysokou tržní kapitalizací, s převahou firem zaměřených na pojišťovnictví, potraviny a nápoje, farmacii, energie a služby. Z hlediska regionu jsou společnosti rozloženy především mezi Francii, Švýcarsko a Velkou Británii. „Očekáváme, že trend evropského ekonomického oživení je trvalejší povahy. Zlepšená kondice hospodářství se promítne i do zisků firem, evropské akcie tedy mohou, podle mého, v desetiletém horizontu vynést v průměru minimálně 5 % ročně, ale spíše ještě o něco více. Připomínám však, že nabízíme klientům celý rejstřík akciových produktů, které mohou participovat na pozitivním evropském trendu včetně standardních otevřených podílových fondů denominovaných v euru nebo korunových. Výběr závisí na typu investora,“ řekl Jan Barta, generální ředitel společnosti ČSOB Asset Management, a.s., investiční společnost.

 Index Euro Stoxx 50®, na kterém závisí výnos fondu Optimum Fund ČSOB Exclusive Airbag Jumper +3, zahrnuje padesátku největších a nejlikvidnějších akcií ze zemí eurozóny. Aktuálně se sem řadí Francie, Německo, Španělsko, Itálie, Nizozemsko, Belgie a Irsko. Největší vahou se podílí na indexu společnosti z oblasti bankovnictví, pojišťovnictví, chemického průmyslu, ropy a zemního plynu.

 Hlavní výhody nových produktů:  

Optimum Fund ČSOB Evropské oživení 1

·         Ochrana investované částky ve výši 90 % za předem daných podmínek.

·         Možnost dosažení maximálního výnosu ve výši až 80 % (10,79 % ročně) za dobu trvání fondu.

·         50% participace na růstu hodnoty podkladového koše akcií perspektivních evropských společností.

 

Optimum Fund ČSOB Exclusive Airbag Jumper +3

·         Fond může skončit již po prvním roce s výnosem 7 % (6,54 % ročně před zdaněním).

·         Možnost dosažení výnosu až ve výši 80 % (10,47 % ročně) za dobu trvání fondu.

·         Ochrana vložené investice při poklesu hodnoty indexu do 15 % (včetně) za předem daných podmínek.

 Z minulého období pokračují Maximal Invest ČSOB Life Světových firem +2, Optimum Fund ČSOB Globálních příležitostí USD 1 a ČSOB Svět s high tech bonusem 1 EUR.

 

 

 

 

 

 

 

 

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3