INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Klienti ČSOB nyní mohou na své pobočce využívat nejen bankovní služby. Čas i peníze jim a ostatním zájemcům ušetří nabídka bankopojištění, díky níž mají vedle bankéře k dispozici i pojišťovacího poradce. S ním si mohou sjednat pojistné produkty i zkontrolovat smlouvy stávající.

„Lidé se velmi špatně orientují v rozsáhlé nabídce pojišťovacích produktů na trhu a navíc často nedovedou správně definovat své požadavky a potřeby. Proto nově přicházíme s nabídkou bankopojištění, kdy na vybraných pobočkách banky klienti naleznou pojišťovací specialisty, kteří jim rádi poradí s pokrytím jejich potřeb. Navíc mohou získávat zajímavé cenové výhody plynoucí z toho, že současně u ČSOB čerpají jak její bankovní, tak pojišťovací služby. A všechny na jednom místě," říká Petr Hutla, člen představenstva a vrchní ředitel ČSOB pro Specializované bankovnictví a pojištění.

Díky znalosti potřeb, finanční situace a platební historie dokáže ČSOB svým klientům nabídnout balíček finančních a pojistných produktů přesně na míru, navíc s cenovým zvýhodněním. Týká se jak přirozeně propojených služeb (jako je hypotéka a pojištění nemovitosti nebo kreditní karta s pojištěním proti krádeži), ale i dalších specializovaných produktů jako je životní a úrazové pojištění či unikátní produkt Best Doctors.

„Zavedení bankopojištění vychází nejen ze zkušeností mateřské KBC, která se dlouhodobě profiluje jako bankopojišťovna, ale také ze zkušeností a výzkumů ČSOB,“ vysvětluje Jeroen van Leeuwen, předseda představenstva a generální ředitel ČSOB Pojišťovny. Podle něj jsou Češi v pojišťování poměrně nezodpovědní a často ani neznají základní fakta o své pojistce jako například celkovou částku, na kterou se pojišťují.

Chybují však i jinde. Z průzkumu ČSOB vyplynulo, že zatímco například pojištění domácnosti necháváme zpravidla ležet ladem, životní pojištění měníme až příliš často. „Mělo by tomu však být přesně naopak. Pojištění domácnosti je úzce spojeno s hodnotou vybavení bytu, a ta je během našeho života velice proměnlivá. Na tyto změny je třeba flexibilně reagovat, ideální je jeho aktualizace jednou za dva až tři roky. Naopak životní pojistka se zhodnocuje s časem. Změny těchto smluv je tak třeba provádět po důkladném uvážení. Průměrná doba životního pojištění však činí pouhých šest let,“ vysvětluje Jeroen van Leeuwen.

Za vše mluví čísla. V minulosti životní pojištění změnilo 59 % dotázaných. O změně uvažují i ti (26 %), kteří mají životní pojištění sjednané déle než deset let, a navíc, což je velmi překvapivé, i ti (32 %), kteří mají životní pojištění teprve rok.

(tz)

 

 

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3