INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Až jednu miliardu korun stojí pojišťovny léčení klientů v zahraničí. Nejvyšší výskyt pojistných událostí českých turistů bývá v zemích jako Chorvatsko, Turecko, Bulharsko, Itálie, Rakousko, Slovensko, Egypt, Řecko, USA, či Kanada.

Mezi nejběžnější typy pojistných událostí patří úpaly a úžehy, kožní problémy a alergie, zažívací obtíže, zánět středního ucha, záněty horních a dolních cest dýchacích, šlápnutí na ježka, pohmožděniny a zlomeniny končetin.

Jsme přesvědčeni, že cestovní pojištění pro dovolenou v zahraničí se klientům bohatě vyplatí. Investují desítky či stovky korun a přitom se vyhnou riziku placení horentních částek v případě, že by utrpěli vážný úraz nebo vyjeli do dražších destinací, kde jsou vysoké náklady na zdravotní péči.

Jiří Muška – specialista ČSOB Pojišťovny na pojistné události z cestovního pojištění

Sedm dobrých rad pro lepší orientaci v oblasti pojištění:

1.Pojistěte se!

Nevynechejte pojištění ze základní výbavy pro dovolenou. Myslete na všechno, co nám pomáhá dovolenou strávit klidně a s pocitem, že nám nic nechybí. Za investici ve výši pouhých desítek či stovek korun na celou dovolenou získají klienti pocit jistoty a nemusí se obávat vyjít z hotelového pokoje.

2.Promyslete si plánované aktivity

Předpokladem úspěšně nastaveného cestovní pojištění je i co nejpodrobnější znalost plánovaných dovolenkových aktivit. Klient se může pojistit i proti extrémním sportům, jako je například sjíždění divokých řek, canoying, vysokohorská turistika nebo potápění. Toto pojištění lze také sjednat přes aplikaci smartbanking nebo on-line přes webové stránky www.csobpoj.cz.

3.Ověřte si pojištění platební karty

Držitelé určitých typů platebních karet mají automaticky aktivováno cestovní pojištění. Takovou věc je nutné ověřit u své banky. Pokud budou mít klienti zájem o navýšení stávající pojistky či si cestovní pojištění k platební kartě nově sjednat, stačí se obrátit na pobočku nebo na Infolinku. Pojištění prostřednictvím platební karty lze také rozšířit i na rodinné příslušníky, příp. už mohou být pojištěni automaticky.

4.Kartu si také pojistěte

Na cestách nemusí přijít k úhoně jen klient samotný. Nepříjemná může být také ztráta platební karty, případně její krádež. Je proto vhodné si vedle cestovního pojištění sjednat i pojištění karty, které například zahrnuje úhradu finančních prostředků při neoprávněném použití karty. Ztrátu či zcizení karty je potřeba také urychleně oznámit své bance. V určitých variantách pojištění můžete novou kartu či hotovost získat přímo v zahraničí. Toto pojištění může být také běžnou součástí standardního balíčku služeb, které klient dostává od své banky.

5.Léčebné výlohy a odpovědnost především

Základním stavebním kamenem cestovního pojištění by jistě mělo být pojištění léčebných výloh. Klient se s ním chrání proti výdajům spojeným s náhlým onemocněním a úrazem. Vhodné je zvážit pojištění odpovědnosti za způsobenou škodu. Nároky poškozeného se totiž mohou vyšplhat až ke stovkám tisíců korun, a to zejména v případě újmy na zdraví.

6.Seznamte se s pojistnými podmínkami dopředu

Není nic horšího, než rozčarování ze špatně sjednaného cestovního pojištění, zejména pokud bylo hlavní motivací ušetřit co nejvíce z poměrně zanedbatelné ceny pojistky. Podobně však mohou klienti dopadnout, pokud se dopředu podrobně neseznámí s podmínkami své pojistky. I v tomto ohledu jim samozřejmě podají pomocnou ruku pojišťovací specialisté na pobočkách ČSOB.

7.Stačí se stavit v bance

ČSOB nově nabízí bankopojištění, službu, díky které mají lidé na bankovních pobočkách k dispozici vedle bankéřů i pojišťovací specialisty. Ti jim poradí i při sjednávání nových či při revizi starších pojistných smluv. Díky unikátnímu spojení bankovních a pojišťovacích produktů šetří klientům čas i peníze – nabízí jim péči bankéře i pojišťovacího specialisty pod jednou střechou. Vzhledem k důkladné znalosti potřeb klientů dokáže ČSOB připravit takové služby, které jsou na trhu spíše výjimkou a zahrnují bankovní i pojišťovací produkty v jednom.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3