INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Téměř 210 000 klientů ING Životní pojišťovny si mohlo za rok 2014 odečíst z daní své příspěvky na životní pojištění, na jednoho klienta v průměru o 6 721 Kč. Životní pojištění je tak kromě finanční ochrany před nečekanými situacemi zajímavé i možností daňových úlev.

Klienti ING Životní pojišťovny si za loňský rok snížili základ daně o 1,4 miliardy korun. Průměrná částka pro daňový odpočet činila 6 721 korun, což odpovídá úspoře 1 008 Kč na osobu. „Poskytování příspěvků na životní pojištění jako zaměstnanecký benefit zaznamenává dlouhodobý zájem a z našeho průzkumu vyplývá, že patří mezi devět nejčastěji poskytovaných zaměstnaneckých benefitů. Zajímavou motivací pro firmy je beze sporu i státní podpora tohoto produktu,“ doplňuje Renata Mrázová, generální ředitelka ING Životní pojišťovny. Maximální úleva na životní pojištění činí 1 800 Kč, tedy 15 % z nejvyšší možné celkové daňově odečitatelné částky 12 000 Kč.

K 1. lednu 2015 vstoupila v platnost novela zák ona o daních z příjmů, která zpřísnila podmínky využívání daňových úlev ze životního pojištění. Klient se musí rozhodnout, zda i nadále stojí o daňový odpočet a přijde o možnost předčasného výběru peněz, nebo preferuje předčasné výběry za cenu ztráty daňového zvýhodnění. „Naši klienti ve většině případů volí zachování daňové uznatelnosti, protože si dobře uvědomují výhody, které jim tento režim nabízí,“ uzavírá Mrázová.

 -------------

23. března 2015 dojde k přejmenování ING Životní pojišťovny a ING Penzijní společnosti na NN.

Změna názvu uvedených společností je důsledkem procesu postupného oddělování pojišťovací části ING od ING Group. Pro ING Bank se nic nemění, ta bude i nadále působit pod svou stávající značkou. Nový název pojišťovací části odkazuje k původnímu označení Nationale-Nederlanden, pod kterým společnost v historii působila a dodnes v některých zemích působí. V roce 1992 pod tímto názvem dokonce vstoupila na český trh jako první zahraniční pojišťovna.

 

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3