INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

COOP Dobra kartaVe vybraných prodejnách sítě COOP si zájemci mohou nově zakoupit předplacenou Dobrou kartu, která funguje na unikátní platformě ČSOB. Dobrá karta klientům nabízí všechny výhody předplacených platebních karet, jako jsou bezpečnost, kontrola nad výdaji a anonymita, zároveň navíc umožňuje sbírat body do věrnostního programu COOPu. Na přípravě předplacené COOP Dobré karty a jejího uvedení na trh se velmi aktivně podílí i společnost MasterCard.

Předplacené karty tvoří alternativu pro ty, kteří nechtějí mít platební kartu propojenou s běžným účtem. „Prepaidová karta nenese jméno svého držitele ani není navázána na běžný účet. Před samotným použitím musí klient kartu nejprve dobít určitou částkou podle vlastního uvážení. Veškeré výdaje má tak držitel karty jednoduše zcela pod kontrolou – z karty nemůže vyčerpat více, než kolik na ni vložil. Konkrétní výdaje si navíc může kontrolovat prostřednictvím webové aplikace. Předplacenou kartu lze použít ke komfortním bezkontaktním platbám u obchodníků, ale i k placení na internetu,“ vysvětluje Marek Rehberger, ředitel útvaru pro strategická partnerství ČSOB a Ery.

„V českém prostředí představují předplacené platební karty zajímavou novinku a my jsme rádi, že je naše společnost jednou z prvních, která je nabízí. Na řešení od ČSOB a MasterCard jsme ocenili především možnost propojit v rámci Dobré karty výhody předplacené karty a vlastního věrnostního programu Dobrá karta COOP,“ říká Roman Bruzl, předseda COOP ZKD Sušice. „Z pohledu zákazníků je beze sporu dobrou zprávou, že Dobrá karta umožní získávat body ve věrnostním programu nejen za nákupy v našich obchodech a u partnerů věrnostního programu, ale i za bezhotovostní platby kdekoliv v České republice,“ doplňuje Bruzl.

„Jsme velmi rádi, že jsme mohli tento projekt zastřešit po odborné a akceptační stránce. Výhodou je, že předplacené karty je možné použít v široké akceptační síti platebních terminálů. Takové univerzální a dobíjitelné předplacené karty v Česku nabízí pouze MasterCard,“ vysvětluje Miroslav Lukeš, generální ředitel MasterCard pro ČR a SR.

„Jednoduchost použití a dostupnost karet představují ideální nástroj pro firmy, jak obdarovat zákazníky nebo rozšířit své věrnostní programy. Předplacené karty dokážeme firemnímu klientovi v mnoha ohledech přizpůsobit na míru – od designu až po funkcionality. Zájem ze strany firem postupně roste, věřím, že ještě tento rok se nám podaří zrealizovat prepaidové karty s dalšími společnostmi,“ říká Marek Rehberger.

„Trh předplacených karet je v České republice stále ještě v plenkách. Pro širší rozšíření tohoto na západě běžného platebního nástroje je podmínkou spojení s partnerem se silnou distribuční sítí. A to COOP má. Dobrá karta má proto všechny předpoklady na českém trhu uspět,“ dodává Matouš Michněvič, ředitel pro produktová řešení pro ČR a SR, MasterCard.

Do první fáze prodeje prepaidové Dobré karty je v současnosti zapojeno šest družstev COOP, přičemž program by se měl postupně rozšiřovat i na další prodejny COOP. „Zákazníci s předplacenou Dobrou kartou obdrží oproti stávající věrnostní kartě ve vybraných prodejnách COOP o 30 % více bodů. S předplacenou kartou klienti sbírají body za všechny bezhotovostní platby, přičemž při nákupu u  partnerů, kterými jsou aktuálně Husky, Hervis, Quick Shoes nebo AMS Bus, získají ještě další body navíc. U dalších partnerů budou probíhat marketingové kampaně, díky nimž klienti ušetří za nákupy zajímavé částky – jako příklad můžeme uvést České dráhy nebo ČEPRO. Síť partnerů chceme do budoucna dále rozšiřovat,“ upřesňuje Marek Rehberger.

Předplacenou COOP Dobrou kartu je možné získat ve vybraných prodejnách COOP za 129 korun, pokud klienti nasbírali dostatečné množství bodů ve stávajícím věrnostním programu COOP, bude je stát pouze 69 korun s doplatkem ve formě bodů.

Jak karty přesně fungují?

Předplacená karta (prepaid card) funguje na stejném principu jako známé předplacené karty mobilních operátorů. Na kartu je nutné nejprve vložit určitou částku a držitel karty s ní může poté dle libosti disponovat, dokud ji nevyčerpá. Kartu je po prvotní aktivaci SMS zprávou možné dobít částkou do 3 500 korun. Pokud si klient kartu navíc zaregistruje i na webových stránkách nebo call centru, zvýší se limit dobití na 60 000 korun za rok, přičemž kromě placení kartou v obchodech a na internetu může vybírat i hotovost z tuzemských bankomatů. Nejvyšší limit je spojen s úplnou identifikací na České poště, pak se limit zvyšuje až na 600 tisíc korun ročně a karta majiteli poskytuje plnohodnotné služby v ČR i v zahraničí.

Kartu lze nabít ve vybraných prodejnách COOP, a to složením hotovosti nebo jinou platební kartou, příkazem k úhradě z běžného platebního účtu nebo on-line přes platební bránu. Mezi výhody předplacené karty oproti hotovosti patří také možnost placení přes internet, která je díky službě 3D Secure bezpečnější. Využívání platební karty je obecně bezpečnější, jednodušší a rychlejší než manipulace s hotovostí, proto přijde předplacená karta vhod seniorům i dětem.

Více informací na: http://dobrakartacoop.cz/predplacenakarta/

 

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3