Ryze česká pojišťovna se chystá jednoduchým, přátelským a srozumitelným přístupem i produkty měnit zažité poměry v pojišťovnictví.
Na český trh se vrací DIRECT jako plnohodnotná pojišťovna, jejíž pojištění si lidé i firmy mohou sjednat tradičními cestami – přes pobočky, makléře a on-line kanály. DIRECT přichází s koncepcí „pojišťovny pro lidi“ založené na přístupu bořícím zažité mýty v pojišťovnictví.
Při svém startu DIRECT představuje cestovní pojištění v novém pojetí a bude poskytovat klientům svobodu pojištění kdykoliv ukončit.
DIRECT se na český trh v roce 2015 vrací ve zcela novém kontextu, než který byl spojován s původní značkou. Jde o vícekanálovou pojišťovnu, jež nespoléhá pouze na on-line prodej,
ale využívá i další kanály jakou jsou pojišťovací makléři a vlastní pobočky. Základní platformu představovala akvizice Triglav pojišťovny (dokončená v červnu 2015).
Za vznikem DIRECTu stojí tým Pavla Řeháka, který pojišťovnu intenzivně připravoval od roku 2014. „Rozhodli jsme se s partnery, že chceme mít možnost změnit poměry v pojišťovnictví
a na základě vlastních zkušeností z finančních služeb vytvořit takovou pojišťovnu, kterou budeme schopni kdykoliv s čistým svědomím doporučit svým nejbližším, zkrátka pojišťovnu,
v níž věříme, že to jde i jinak. Pojišťovnu, která bude rychlá, jednoduchá, spolehlivá a hlavně přátelská,“ vysvětluje základní myšlenku Pavel Řehák, předseda představenstva DIRECT pojišťovny, a dodává: „Věříme, že každý v DIRECTu je doslova posedlý klientem – v tom nejlepším slova smyslu. Spokojenost klientů je pro nás podstatná.“
DIRECT pojišťovna podporuje myšlenku osobního přístupu tím, že v Klientském centru budou na telefonní lince 221 221 221 dostupní vždy lidé. „Nebudeme standardně používat telefonní automat, u nás budou lidé mluvit s lidmi od prvního okamžiku,“ vysvětluje Pavel Řehák.
Férový přístup ke klientům je podpořený i dalším unikátním přístupem. DIRECT poskytuje všem klientům Garanci spokojenosti, a proto nabízí možnost retailovým klientům, kteří nebudou spokojení, pojištění kdykoliv ukončit.
DIRECT pojišťovna klade důraz také na to, aby produkty byly jasné, psané lidskou řečí
a měly vynikající parametry. Příkladem je nové cestovní pojištění, které má ve všech variantách neomezené limity v pojištění léčebných výloh. Velká pozornost byla kladena
na srozumitelnost pojistných smluv i pojistných podmínek. „Cestovní pojištění představuje první produkt, který je plně v duchu naší filozofie. Má jasné DIRECT DNA,“ upřesňuje Pavel Řehák. Další typy pojištění budou tuto novinku následovat.
Aktuálně DIRECT pojišťovna připravuje projekt tzv. inovačního centra, v jehož rámci bude
na vývoji dalších produktů a služeb spolupracovat s veřejností, která o to projeví zájem.
„Jsme přesvědčení, že jsou to lidé, kteří nám mohou pomoci budovat špičkovou pojišťovnu právě pro ně. Když stavíme pojišťovnu pro klienty, tak koho jiného bychom měli při vývoji novinek poslouchat?“ poodkrývá nejbližší plány Pavel Řehák.
(tz)