INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Loni na podzim začala UNIQA pojišťovna nabízet svůj úspěšný produkt Rizikové životní investiční pojištění s dividendou po důkladné optimalizaci, která přinesla celkem 55 úprav. Změny přinesly adaptovanému produktu několik ocenění – bylo vyhlášeno Životním pojištěním roku 2010 (v soutěži Banka roku) a nedávno obsadilo ve Zlaté koruně 2011 bronzovou příčku – v obou případech mezi desítkami dalších nominovaných životních produktů. Nyní Rizikové životní pojištění s dividendou prochází znovu inovací, jejímž cílem je odměnit klienty za věrnost, dále zvýšit dosažitelnost pojistné ochrany a nabídnout i nová krytí rizik, na která nebylo dosud možné se na trhu pojistit.

Správnost nastavení tohoto životního pojištění potvrdily nejen prestižní ceny, ale i vysoký zájem ze strany klientů. Od začátku prodeje loni na podzim bylo uzavřeno již na 60.000 smluv produktu Rizikové životní pojištění s dividendou. UNIQA nyní shrnula zkušenosti, které při prodeji produktu nasbírala, a připravila další optimalizaci v souladu s potřebami trhu.

Posíleny byly rizikové složky, o něž projevuje veřejnost v současné době největší zájem, a to jak pro dospělé, tak i v oblasti pojištění dětí. Flexibilněji lze nyní uzavírat pojištění nemocničních denních dávek. Pro dospělé jsou teď v nabídce i individuálně nastavitelné parametry pro výplatu invalidní renty a denních dávek po úrazu. Děti je nově možné pojistit proti invaliditě vzniklé před 19. rokem věku, přičemž pojistné plnění je v případě pojistné události vypláceno až do 65 let klienta. Toto ojedinělé pojištění je tedy schopné zajistit děti pro případ nejzávažnějších událostí prakticky po většinu jejich života.

Novým způsobem jsou stanovovány správní poplatky za vedení smlouvy, které klesají o 60 Kč ročně za každých pět let trvání pojistné smlouvy až na hodnotu 10 Kč za měsíc pro smlouvy s délkou přes 25 let. Tím produkt dosáhl aktuálně jedněch z nejnižších nákladů na českém trhu.

Změny zaznamenala i unikátní riziková dividenda, která je obsažena v názvu pojištění. Ta je odvozena ze skutečnosti, že pojišťovny ve svém kmeni smluv životního pojištění dosahují lepších výsledků, než jaké odpovídají úmrtnostním tabulkám od ČSÚ. To vedlo k myšlence tento zisk nějakým způsobem přetavit do odměny pro klienty, aby měli možnost se na lepším výsledku podílet právě formou rizikové dividendy. Ta byla do produktu implementována jako možný výnos pro klienta již na podzim, ale dosud nebyla přímo garantována. Od nynějška se UNIQA zavázala poskytovat rizikovou dividendu nejméně ve výši 15 % oproti obecné pravděpodobnosti úmrtí stanovených dle úmrtnostních tabulek ČSÚ. Podle aktuálních výsledků se nicméně předpokládá, že bude ve skutečnosti připisována klientům v rozsahu 20 %.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3