INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Vyřídit si úřední záležitosti během běžného pracovního dne bývá někdy nadlidský výkon. AXA svým klientům rozumí. Po úpravě provozních hodin zákaznického servisu během pracovních dnů v čase od 8:00 do 18:00 zavádí nové možnosti při správě smluv prostřednictvím on-line osobního účtu na stránce www.axa.cz v sekci Moje AXA. Klienti tak mají nejen přesný přehled o svých smlouvách, ale nově také možnost měnit kontaktní nebo osobní údaje či uskutečnit přestup v rámci penzijních fondů.

Kvůli změně kontaktních údajů už klienti AXA nemusí chodit osobně na pobočku anebo je aktualizovat za pomoci pracovníka v call centru. Změny je možné realizovat už také přes internet pomocí přihlášení se do osobního účtu v části Moje AXA na stránce společnosti. K plánovaným změnám jim tak stačí zadat pouze číslo smlouvy a přidělený PIN kód, který si mohou vygenerovat sami na webové stránce (pokud na smlouvě uvedli svůj e-mail a mobilní číslo) anebo o něj požádat prostřednictvím AXA linky. Po úspěšném přihlášení mohou zrealizovat požadované úpravy.

„Našim cílem je zjednodušit komunikaci s klientem a přinést mu nové, moderní nástroje, které by mu ušetřily čas a zároveň poskytly všechny potřebné informace k jednotlivým smlouvám a pojištěním, které u nás uzavřel,“ říká Karel Žyla, manažer PR a komunikace AXA v ČR a SR.     

Současná generace klientů AXA stále více upřednostňuje komunikaci v on-line prostředí. AXA tyto trendy dlouhodobě sleduje, vyhodnocuje a na základě výsledků vytváří funkční multikanálový distribuční model, který požadavky klientů zohledňuje. „Je jen na klientovi, který způsob komunikace s naší pojišťovnou si vybere. Všechny distribuční kanály u nás jsou propojené a informace jsou sdílené,“ vysvětluje Karel Žyla.         

Digitalizace služeb v pojišťovnictví přináší i další výhody. Příkladem je elektronické zpracování smluv, které významně spoří náklady na tisk, ale také na archivaci dokumentů. Zapadá též do konceptu společenské odpovědnosti AXA, jehož neoddělitelnou součástí je ochrana životního prostředí. „V rámci iniciativy Go Green and Digital AXA svým klientům nabízíme nejen možnost přechodu z papírové komunikace na digitální. Umožňujeme jim komunikovat on-line prostřednictvím osobního účtu na www.axa.cz/moje-axa, kde kdykoliv získají přehled o svých smlouvách či financích, u vybraných produktů s nimi dokonce mohou aktivně zacházet a přesouvat finanční prostředky,“ dodává Karel Žyla. 

AXA v České republice a na Slovensku působí prostřednictvím penzijní společnosti, životní pojišťovny, pojišťovny (se zaměřením na neživotní pojištění), investiční společnosti, na Slovensku pak ještě přes doplnkovú dôchodkovú spoločnosť a dôchodkovú správcovskú spoločnosť. Má více než 1,3 milionů aktivních klientů, 520 zaměstnanců a více než 110 miliard korun aktiv pod správou.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3