INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia dosáhla v prvním pololetí 2016 výborného obchodního výsledku, konsolidovaný čistý zisk meziročně vzrostl o 11,9 % na 3,5 miliardy Kč.

 

·        Konsolidovaný čistý zisk meziročně vzrostl o 11,9 % na 3,5 miliardy Kč při porovnání s pololetními výsledky finanční skupiny UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia loňského roku.

·        Provozní výnosy meziročně vzrostly o 6,9 %.

·        Úvěry klientům se ve srovnání s 30. červnem 2015 zvýšily o 4,9 %.

·        Vklady klientů meziročně vzrostly o 11,8 %.

·        Celková aktiva meziročně vzrostla o 12,6 %.

·        UniCredit Bank uspěla se svou hypotékou i spotřebitelskou půjčkou v soutěži Zlatá koruna, v kategorii Novinka roku získala druhé místo za mobilní Smart Banking.

·        Společnosti UniCredit Leasing a UniCredit Factoring oslavily 25 let na českém trhu.

Konsolidovaný hospodářský výsledek UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia se po zdanění zvýšil
z 3 095 milionů Kč (k 30. 6. 2015) na 3 463 milionů Kč (k 30. 6. 2016).

Komentář Jiřího Kunerta, generálního ředitele a předsedy představenstva UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia:

„I přes zvýšené náklady do Rezolučního fondu a Fondu pojištění vkladů jsme dosáhli dvanáctiprocentního růstu konsolidovaného čistého zisku. K tomuto významnému nárůstu čistého zisku přispěly jak stabilně se zvyšující objemy retailových a korporátních úvěrů, tak i výnosy plynoucí z mezinárodní transakce – akvizice Visa Europe, kde naše banka měla majetkovou účast. Napříč všemi segmenty se nám daří úspěšně implementovat nastavenou strategii a vytváříme si silnou pozici pro další růst na obou trzích. UniCredit Bank se i nadále těší vysoké důvěře klientů v období, kdy jsou banky v celé Evropě pod tlakem rostoucích regulací, udržení výnosnosti či událostí jako Brexit.“

Finanční ukazatele UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia – 1. pololetí 2016

Konsolidovaná data

1H 2016

1H 2015

Změna

Výkaz zisku a ztrát (mil. Kč)

Čisté úrokové a obdobné výnosy

5 078

5 200

-2,3 %

Čisté výnosy z poplatků a provizí

1 919

1 956

-1,9 %

Správní náklady

4 151

3 646

+13,9 %

Náklady na úvěrové riziko

542

762

-28,9 %

Výsledek hospodaření před zdaněním

4 360

3 884

+12,3 %

Čistý zisk po zdanění

3 463

3 095

+11,9 %

Rozvaha (mil. Kč)

Bilanční suma – celková aktiva

632 779

561 766

+12,6 %

Pohledávky za klienty (úvěry klientům)

373 221

355 880

+4,9 %

Závazky vůči klientům (vklady klientů)

372 156

333 008

+11,8 %

Závazky z dluhových cenných papírů

63 299

67 811

-6,7 %

Základní kapitál

64 849

57 777

+12,2 %


Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

   
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3