INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Výraznou modernizací prochází produkt ERGO pojišťovny v oblasti majetkového pojištění s názvem Bezpečný domov. Mění se některé limity pojistného plnění a přidávají se další nové možnosti. ERGO se tak snaží ještě více zaměřit na ochranu a bezpečí, které patří mezi důležité lidské potřeby.

Vichřice, povodně, extrémní sucho či vliv dalších přírodních jevů jsou v poslední době nevyzpytatelné. Inovací majetkového pojištění myslí ERGO na veškeré nepříjemné situace, které mohou rodiny postihnout, a na to, jak jejich dopady minimalizovat. Produkt 2. generace Bezpečný domov Plus kryje v základní ceně nyní velmi žádané téma, jako jsou povodně a záplavy. Limit plnění je zde nastaven do výše 7 milionů korun u nemovitostí a 1,5 milionu korun u pojištění domácnosti. Na plnou pojistnou částku je automaticky zahrnuto riziko zemětřesení a zajímavý je i limit pojištění odpovědnosti, který lze nastavit až na 10 milionů korun.

Před přicházejícím létem myslí ERGO pojišťovna také na bazény, které jsou v současné době ve stále větší oblibě. Výjimkami totiž nejsou případy poškození po úderu blesku, po vichřici, krupobití nebo pádu stromu. Stejně tak myslí na rozestavěné nemovitosti, kdy je nově hrazena i krádež již instalovaného příslušenství.

Další novinkou je možnost připojistit rekreační domácnost, tedy například chatu, a to včetně rizika krádeže vloupáním, či vedlejší stavby nacházející se na jiném pozemku než pojištěná budova či byt (často se jedná o garáž, kterou si majitel bytu dodatečně dokoupil v blízkosti svého bydliště). Častou příčinou škod u nemovitostí je také poškození fasády způsobené lesní zvěří, ptactvem nebo hlodavci, proto je i toto krytí automaticky nově zahrnuto do pojištění až do výše 20 tisíc Kč.

Bezpečný domov byl prostřednictvím nezávislých finančních serverů samotnými klienty oceněn jako TOP produkt ve své oblasti. Bezpečný domov Plus představuje novou generaci tohoto pojištění a ERGO věří, že bude neméně oblíbený a úspěšný.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3