INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Nejrychleji, ale také nejkonkrétněji na dotazy cizinců týkající se zdravotního pojištění, reaguje pojišťovna Ergo. Nejpomalejší je AXA, nejméně konkrétní informace poskytuje Uniqa. Vyplývá to z mystery shoppingu uskutečněného Asociací pro integraci a zdraví cizinců.

„Testem jsme se snažili zjistit, s jakým přístupem se setká cizinec coby potenciální klient. S detailnějšími
výsledky chceme seznámit jednotlivé pojišťovny a věříme, že tak přispějeme ke zlepšení jejich přístupu k
cizincům,“ říká Bedřich Jetelina, předseda Asociace pro integraci cizinců.
Test probíhal v průběhu června a července ve čtyřech kolech formou mailových dotazů. Ve dvou případech šlo
o českého tazatele zastupujícího cizince, který není spokojený se svou stávající zdravotní péčí, v dalších dvou
případech se fiktivní klient zajímal o podmínky zdravotního pojištění cizinců před svým příjezdem do země.
„Hodnotili jsme jak dobu čekání na odpověď, tak kvalitu nabídky. Neposuzovali jsme přitom, která pojišťovna
nabízí kvalitnější nebo cenově výhodnější pojištění, ale pouze, nakolik konkrétní nabídku klientovi předloží.
Je totiž známé, že pojišťovny často ‚mlží', pokud jde o podmínky pojištění,“ vysvětluje předseda asociace.
„Kvalitativní srovnání pojištění rovněž připravujeme,“ dodává Jetelina.
Kromě již zmiňované Ergo pojišťovny, která vyhrála v obou kategoriích testu s hodnocením 98 %, dosáhla
lepších či aspoň průměrných výsledků Pojišťovna VZP (68 %) a Maxima (46 %).
Ergo i PVZP reagují na dotazy vždy do dvou hodin, až na výjimky většinou pojištovny odpovídají do druhého
dne. Zcela konkrétní nabídku klientovi vždy předložila pouze pojišťovna Ergo. „Kvalita nabídek je celkově
slabá, pojišťovny většinou poskytly jen obecnější informace s doporučením návštěvy pobočky či odkazem na
web. To ale není možné považovat za snahu pomoct klientovi zorientovat se v nabídce,“ hodnotí předseda
asociace Bedřich Jetelina.

Pořadí pojišťoven na základě výsledků mystery shoppingu:

1. Ergo 98 %
2. Pojišťovna VZP 68 %
3. Maxima 46 %
4. AXA Assistance 43 %
5. Uniqa 39 %
6. Slavia 28 %
Pro více informací:


Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3