INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Nová služba ČSOB Premium se těší velké oblibě ze strany klientů. Od jejího spuštění na začátku června ji využívá již více než 10 tisíc klientů, kteří nejvíce oceňují bohatou škálu pojištění v rámci balíčku služeb, osobního bankéře, benefity spojené s platebními kartami jako například výběry ze všech bankomatů po celé České republice i v zahraničí zdarma a exkluzivní možnosti investování.

„Těší nás velký zájem ze strany stávajících i zcela nových klientů, klienti ze schůzek odchází skutečně nadšeni a až 96 % z nich by nás doporučilo svým známým a přátelům. Díky této novince jsme získali mnoho nových investorů a také nových prvopojistitelů. Pečlivě klientům nasloucháme a přijímáme jejich podněty na další rozvoj,“ hodnotí zájem Michal Prokeš, lídr programu ČSOB Premium.

Nová služba ČSOB Premium je určena klientům, kteří disponují příjmem nad 50 tisíc korun měsíčně, nebo mají v rámci skupiny úspory minimálně 1,5 milionu korun, nebo hypotéku ve výši alespoň 3 milionů korun, přičemž stačí splnit jednu z uvedených podmínek. Exkluzivní nabídka ČSOB Premium obsahuje nad rámec standardu řadu zcela unikátních produktů, u těch obvyklých pak přináší mnoho materiálních benefitů navíc. Všechny produkty i služby ČSOB Premium mají jediný cíl, a to maximálně klientům zjednodušit a zpříjemnit život.

V rámci balíčku Premium získají klienti tzv. Premium konto s většinou běžných platebních operací zdarma, s devizovým účtem v jedné ze tří měn (EUR, USD, GBP) a také neomezené výběry z bankomatů v České republice i po celém světě zdarma z jakéhokoliv bankomatu, a to s nejprestižnější debetní kartou Visa Infinite. Součástí nabídky pro prémiové klienty jsou i exkluzivní investiční produkty a pojištění, přičemž je možno výběru mezi pojištěním internetových rizik, odpovědnosti či právní ochrany.

Z hlediska samotné obsluhy nabízíme klientům prvotřídní péči. Klient může využívat služeb Premium bankéře na pobočce či bankéře vzdáleně na telefonu. Vzdáleného bankéře využívá již několik stovek klientů služby ČSOB Premium a zájem dále roste. Prémiovými bankéři jsou pečlivě vybraní odborníci s dlouholetými zkušenostmi.

Klient v ČSOB Premium může také využít služeb osobního asistenta. „Osobní asistent již pomohl stovkám klientům – od zabezpečení i těžko dostupných vstupenek až například po zajištění fotografie Cristiana Ronalda s vlastnoručním podpisem či pomoci při autonehodě rodičů klienta v zahraničí,“ upřesňuje Michal Prokeš. Klienti využívají asistenta i v souvislosti s plánováním dovolených a výletů, a to jak u nás, tak v zahraničí.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

   
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3