Stejně jako u Profi účtu, který je v nabídce Komerční banky od dubna 2011, mají klienti možnost sestavit si konto dle vlastních potřeb. Volbou konkrétních produktů a služeb, mezi něž patří například balíčky transakcí, další karty či pojištění, klienti využívají pouze to, co skutečně potřebují.
Produktová novinka zahrnuje běžný účet s možností čerpat povolený debet, 10 transakcí v ceně balíčku, platební kartu a klientem zvolenou variantu elektronického bankovnictví (telefonní či internetové). Nový účet navazuje na úspěšný koncept MojeOdměny, kterým odměňuje Komerční banka klienty za jejich aktivitu – v tomto případě získají bytová družstva a společenství vlastníků odměnu za používání účtu ve výši 25% z měsíčního poplatku za jeho vedení, tj. 42 Kč.
„Posilování a rozšiřování konceptu MojeOdměny patří mezi naše dlouhodobé priority a produktová novinka určená klientům z oblasti bytových družstev a společenství vlastníků jednotek je tak jeho logickým pokračováním," dodal Radko Belada, vedoucí marketingu pro retailové bankovnictví KB.
Zavedení konta provází zároveň úprava Programu Bytový dům, což je ucelená nabídka pro bytová družstva a společenství vlastníků jednotek. Program nově zahrnuje komplexní škálu produktů, která pokrývá hlavní potřeby klientů, ať už se jedná o správu a kontrolu jejich financí, úvěry či zhodnocení jejich prostředků.
Bližší informace o Profi účtu pro bytová družstva a společenství vlastníků jednotek a Programu bytový dům lze získat na kterékoli pobočce Komerční banky, na bezplatné infolince 800 521 521 nebo na internetových stránkách www.kb.cz.
(tz)