INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Novinku Komerční banky (KB) – bezkontaktní platební kartu v mobilním telefonu (MojeMobilní karta) – si za první měsíc od uvedení na trh pořídilo a začalo aktivně využívat více než tři tisíce klientů, což je výrazně nad očekáváním banky. Možnost bezpečných a pohodlných plateb prostřednictvím chytrého telefonu představila KB ve spolupráci s karetní asociací Visa letos na konci srpna. Moderní platební nástroj mohou využívat klienti Komerční banky na přístrojích s operačním systémem Android verze 4.4 KitKat nebo vyšší a NFC (Near Field Communication).

 

„Velký zájem klientů o bezkontaktní platební kartu v mobilu nás překvapil. Ukazuje se, že Češi jsou naklonění technologickým novinkám a po právu patří mezi průkopníky v bezkontaktních platbách. Na naší novince – MojíMobilní kartě – oceňují jednoduchost, zadávání PINu na mobilu a nikoli na terminálu a možnost zadávat i PIN u bezhotovostních transakcí do 500 Kč. Předpokládáme, že by si MojíMobilní kartu mohlo do konce letošního roku pořídit až 10 tisíc klientů,“ uvedl Mojmír Prokop, manažer Distribučních kanálů a Customer Intelligence Komerční banky.

 

Hlavní výhodou karty v mobilu od KB je, kromě bezpečnosti a jednoduchosti, i to, že funguje zcela nezávisle na mobilních operátorech. Další předností oproti již fungujícímu systému u konkurence je skutečnost, že karta je součástí aplikace pro mobilní bankovnictví (klient tedy nemusí stahovat žádnou další aplikaci), což umožňuje rychlé a jednoduché nastavení a ovládání karty (změna PIN, nastavení změněné klávesnice pro větší bezpečnost, limity placení s a bez PIN, vibraci při platbě, design atd.). Kartu si může uživatel zobrazit na ploše telefonu pomocí tzv. widgetu. Ten složí zároveň jako jeden ze čtyř způsobů, jakými lze kartou v mobilu platit.

 

Platba mobilem je založena na obdobné technologii jako platba bezkontaktní kartou, a proto je možné platit na všech existujících bezkontaktních terminálech, které v ČR tvoří již více než 70 %.

(tz)

 

 

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3