mBank přichází se zcela novým konceptem modernizovaných poboček založených na digitálních technologiích. První pobočka tohoto druhu byla dnes představena v Českých Budějovicích.
Tyto inovativní prodejní místa pod názvem „light branch“ jsou doslova nabité moderními digitálními technologiemi, které mají klientovi usnadnit orientaci v produktech banky. Pobočka je vybavena tablety, LED obrazovkami, a oddělenou poradenskou částí. Klienti budou mít díky bezpečnému terminálu s připojením na internet možnost provádět veškeré transakce ve svém internetovém bankovnictví bez potřeby vlastního zařízení.
Nová kamenná pobočka poskytne klientům příležitost jednoduchého, rychlého a dostupného řešení jejich požadavků. Zároveň však nabízí možnost fyzického poradenství v případě zájmu o složitější produkty typumHypotéky či mPůjčky, kde klienti rádi vyhledávají spíše osobní konzultaci.
„Náš pilotní projekt zcela nového druhu poboček mBank jsme se rozhodli spustit v Českých Budějovicích,“ uvedl Pawel Kucharski, generální ředitel mBank pro Českou republiku. Pobočka je umístěna v nákupním centru Géčko na severu města. „Koncept moderních obchodních míst v obchodních centrech se nám plně osvědčil, proto ho chceme i nadále rozvíjet. Druhé prodejní místo nového typu za týden otevřeme v Hradci Králové a další budou následovat,“ dodal Kucharski.
mBank přišla do České republiky v roce 2007 jako první banka založená na novém principu, a to samoobslužném nízkonákladovém bankovnictví. Zákazníci si řídí své transakce a operace sami prostřednictvím internetového bankovnictví či telefonickou komunikací. Doplňkem samoobslužných kanálů je právě pobočková síť mBank, která čítá celkem 26 vlastních obchodních míst. Tu od loňského prosince doplňují také franšízová obchodní místa s názvem OK Point provozovaná spolupracovníky strategického partnera mBank, finančně-poradenské společnosti Broker Consulting.
(tz)