INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

mBank se rozhodla odměnit všechny své zákazníky z řad podnikatelů. Stačí, když si k nově založenému či již dříve zřízenému firemnímu účtu zažádají o platební kartu MasterCard Debit Business, a při první platbě jim pak banka připíše na účet 300 Kč. Dalších 2 500 Kč mohou získat každý měsíc za pravidelné platby kartou. Z každé transakce uskutečněné od začátku akce až do 30. června 2017 jim banka vrátí na účet 1 %, a to až do výše 2 500 Kč za měsíc. Celkem tak každý podnikatel může získat až 20 300 Kč.

mBank je i nadále věrná své pozici inovátora přinášejícího neobvyklá řešení, a to se týká nejen bezplatných účtů, ale také platebních karet. V nejnovější akci dává podnikatelům s firemními účty možnost získat až 20 300 Kč jen za používání debetní platební karty.

„V závěru roku jsme se rozhodli podpořit rychle rostoucí segment podnikatelských účtů. Proto každému, kdo si nově založí mKonto Business s debetní platební kartou MasterCard Debit Business nebo si k již založenému účtu o tuto kartu požádá, připíšeme na účet za první platbu 300 Kč. V průběhu období až do konce června roku 2017 pak vrátíme podnikatelům měsíčně 1 % z každé realizované bezhotovostní platby touto kartou, a to až do výše 2 500 Kč,“ uvedl Roman Kopecký, manažer produktů pro podnikatele mBank pro Českou a Slovenskou republiku.

Vydání i vedení platební karty MasterCard Debit Business je v mBank zdarma, pokud s ní podnikatel zaplatí měsíčně alespoň 1 500 Kč. Během prvních tří měsíců je její vedení zcela zdarma bez speciálních podmínek.

Za výběry z bankomatu ve výši 1 500 Kč a více mBank také neúčtuje žádné poplatky, a to ani doma, ani v zahraničí. Samozřejmostí je i možnost okamžitého blokování karty zdarma, například při ztrátě či krádeži, nebo bezplatné nastavení autorizačních limitů přes mobilní aplikaci či internetové bankovnictví.

Platební karta MasterCard Debit Business pro podnikatele je též automaticky zařazená do slevového programu MasterCard Business Selection a MasterCard Priceless Specials.

O mBank

mBank je inovátorem v oblasti internetového a mobilního bankovnictví v České republice a díky tomu, že se pro ni rozhodlo již více než 600 000 klientů, je 5. největší bankou v ČR. V prosinci 2014 mBank přinesla inovativní mobilní aplikaci vytvořenou podle reálných potřeb klientů, která v nezávislém testu expertního serveru Tyinternety.cz obsadila zlatou příčku, a to především díky své rychlosti a uživatelské přívětivosti. Mezi produkty mBank patří kromě osobních a spořicích účtů také kreditní karty, spotřebitelské půjčky a hypoteční úvěry. V České republice působí mBank jako organizační složka mBank S.A., která je členem skupiny Com.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3