„ZUNO je živá banka, která chce být klientům co nejblíž. Proto jdeme za nimi tam, kde nakupují nebo se setkávají s přáteli," řekl Miroslav Střihavka, ředitel ZUNO Bank. „Jsme sice online banka, ale víme, že někteří klienti chtějí i osobní kontakt," dodal Střihavka.
Po Václavském náměstí, kde má ZUNO svoji hlavní pobočku, je tak Centrum Chodov druhým kontaktním místem pro všechny zájemce. Můžou si zde založit účet, seznámit se s produkty, nebo se dozvědět o bance a její nabídce víc od ZUNO asistentů.
„Interiér kiosku nápadně připomíná obývací pokoj, chceme, aby se u nás klienti cítili jako doma, příjemně a neformálně," uvedla manažerka ZUNO ZÓN Eva Ďurčanová.
Kiosek je v prvním nadzemním podlaží přístupný všem návštěvníkům každý den, tedy i o víkendu, a to od 10 do 21 hodin.
ZUNO Bank se české veřejnosti představila v polovině letošního července, kdy přišla s revoluční a u nás nevídanou nabídkou – spořicím účtem úročeným na denní bázi. Zatímco zákazník spoří, šetří zároveň na dani. Pokud úroky na spořicím účtu nepřekročí 6,99 Kč za den, nepodléhají zdanění. Při úroku 2 % p. a. to v praxi znamená, že zákazníci, jejichž zůstatky na spořicím účtu nepřevyšují v daný den 127 500 Kč, nemusí z úroků, které jim vyplatí banka, odvádět daň.
Online banka ZUNO patří do bankovní skupiny Raiffeisen Bank International. Českým klientům nabízí běžné účty v několika měnách, spořicí účty a termínované vklady – všechny služby je možné ovládat přes internet. ZUNO sází na jednoduchost, top úroky a otevřenou komunikaci s klientem prostřednictvím elektronické pošty, internetového chatu, Facebooku, call centra a dalších moderních způsobů komunikace.
(tz)