INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Direct_pojistovna_logoMezinárodní pojišťovací skupina RSA Insurance Group, 100% vlastník DIRECT Pojišťovny, nedávno oznámila uzavření partnerství s bankou SEB Bank v Estonsku. Předmětem dohody je poskytování neživotního pojištění v distribuční síti této banky. V Estonsku působí RSA již pět let a je jednou z pěti největších pojišťoven na místním trhu.

Skupina RSA je na poli B2B spolupráce aktivní také v ČR, kde ji zastupuje DIRECT Pojišťovna. Ta vyvinula pojišťovací produkty pro obchodní řetězec Tesco, který je nabízí od začátku srpna letošního roku.

„Pro DIRECT Pojišťovnu je nespornou konkurenční výhodou čerpat ze zkušeností tak silné mateřské společnosti jakou je právě RSA, která dlouhodobě rozšiřuje spolupráci s obchodními partnery, a to z nejrůznějších oblastí," řekl generální ředitel DIRECT Pojišťovny Ján Čarný.

„RSA se v době recese podařilo zařadit mezi nejrychleji rostoucí nováčky na estonském trhu. A v dalším růstu budeme také pokračovat. Kromě inovativních řešení přinášíme do Estonska i naše rozsáhlé portfolio produktů a prověřené know-how v likvidaci pojistných událostí, v nichž zastáváme čelní místo na trhu. Dobrým příkladem inovace je naše bezpapírová forma likvidace pojistných událostí," řekl Kaido Kepp, výkonný ředitel RSA Estonsko. Podle Davida Hilla, obchodního ředitele RSA pro střední a východní Evropu, bude navíc RSA svou přítomnost v této zemi ještě posilovat. Na estonském trhu přitom působí již od roku 2007.

„SEB chce svým zákazníkům nabízet ty nejlepší finanční služby a za tímto účelem jsme se rozhodli zvolit si profesionálního partnera, který bude nabízet produkty neživotního pojištění. Touto dohodou spojujeme silné stránky SEB a RSA. Těžíme z odborných znalostí pojišťovny a jejích inovací, stejně jako z prominentního postavení SEB ve finančním sektoru," komentoval spojení sil Riho Unt, člen představenstva SEB Bank.

Pojistné produkty RSA jsou na základě dohody o výhradní vzájemné distribuci nabízeny klientům na pobočkách SEB Bank nebo na webové stránce banky. K produktům, které RSA prostřednictvím estonské banky nabízí, patří havarijní pojištění, povinné ručení, pojištění domácnosti, cestovní pojištění, pojištění komerčních provozů i strojního zařízení a pojištění komerčního majetku.

Také jinde ve světě spolupracuje RSA s řadou silných partnerů, v několika evropských zemích například se společností Tesco. V České republice navázala spolupráci s tímto retailovým řetězcem DIRECT Pojišťovna. Ta pro Tesco Stores ČR, největší retailový řetězec v České republice, vyvinula pojištění automobilů a cestovní pojištění, které společnost nabízí od začátku srpna. DIRECT Pojišťovna patří do pojišťovací skupiny RSA od roku 2009.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3