INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Ondrakova kopiePodnikat a být užiteční. Krédo, které z filozofie Hasičské vzájemné pojišťovny, a. s., nevymizelo. Naopak nabývá s rostoucími zkušenostmi na významu. Stejně jako hledání cest k oživení domácího pojistného trhu, cest vyváženého pojetí produktové nabídky a skutečných potřeb klientů. Ať už se to týká jednotlivců, domácností, firem, organizací, nebo veřejné správy. Hovořila jsem o tom s obchodní ředitelkou HVP Ing. Vladimírou Ondrákovou:

Vaše pojišťovna má silný vztah k českým firmám. Kde hledat jeho základ?

Je to velmi jednoduché a svým způsobem i pochopitelné: vážíme si své vlastní tradice, toho všeho, co do osudu naší Vzájemné hasičské pojišťovny psaly dějiny. Pojišťovnu dodnes tvoří český kapitál. Ne vždy měla na růžích ustláno. Máme tedy podobné historické zkušenosti jako spousty domácích firem. Tedy troufám si tvrdit, že rozumíme velmi přesně tomu, co potřebují. A to se jim snažíme také nabídnout. Ne nadarmo se říká, že vlastní zkušenost je nade vše. I z tohoto důvodu jsme se před několika lety například přidali jako partner k velmi zdařilé soutěži Česká chuťovka, která letos oslavila 10. výročí od svého vzniku. Jde o projekt mířící na české společnosti i živnostníky, výrobce potravin. Podporujeme je, protože si nesmírně vážíme jejich nápadů i práce, kvalitních produktů, jimiž zásobují spotřebitele, milovníky dobrého a chutného jídla. Sortiment, který se každým rokem v hodnocení soutěže objeví, je přepestrý. Ať to jsou výborné škvarky, šunky, sýry, med, marmelády, chléb, nebo koláče, či křehoučké vánoční cukroví. Vždy jde o výrobky, v nichž je obsažen vztah k zákazníkovi, touha nabídnout ostatním něco zajímavého, jiného, vysoce kvalitního. Oceňujeme veškeré úsilí českých výrobců, nadšení pro novinky i vášeň, s jakou se rodí. A je až neuvěřitelné, kolik receptur dokáže v době, kdy všechno již existuje a bylo vynalezeno, zpestřit náš jídelníček. Na chuťovce se poměřují malí s velkými, začátečníci i ti, kteří mají třeba stoletou tradici. Vítězí ten, kdo předloží výrobek, který chutná nade vše. A to se nám nesmírně líbí.

Podnikatele jste v roce 2016 oslovili novým pojištěním Fortel a k pojištění majetku se letos přidal nový produkt Pojištění samosprávných celků. Jaký vzbudily zájem?

Řekla bych, že se nám tyto produkty podařily. Moderním pojetím rozšířily naši nabídku, mají mnohostranné využití a každý subjekt si v nich najde to, co je pro něj nejvhodnější. Oba dávají široké spektrum možností, jsou variabilní a nastolují prostor k jednání a hledání optimální cesty, jak zájemce velmi dobře s přihlédnutím k jeho individualitě pojistit. Což je podle mne to nejlepší, co si lze přát. Nejde nám jen o to, abychom pojištění uplatnili, ale posloužili klientovi tak, aby měl dobrý pocit, že pro svou bezpečnost a jistotu udělal vše, a navíc s pojišťovnou, která na trhu figuruje roky, ba doslova mnoho desítek let. Naším cílem není klienta děsit příklady, co vše se mu může přihodit, spíše v něm vzbudit pocit zodpovědnosti a snahu vidět v přiměřené míře i rizika svého podnikání, a ta seriozně ošetřit.

Chystáte i pro rok 2019 nějakou novinku?

Určitě ano. Hasičská vzájemná pojišťovna ráda hledá mezery na trhu a snaží se využívat příležitosti, které se stále nabízejí. Doby, kdy v Česku existovalo pár druhů pojištění, jsou dávno pryč, mění se ekonomika, business prochází turbulencemi nevídané rychlosti, veškerá činnost se diverzifikuje a specializuje, a to s sebou přináší i mnoho nových otázek, jak se chránit prostřednictvím pojištění. Toto se snažíme pochopit a v předstihu jít naproti. Věřím, že se nám na této cestě bude i nadále dařit.

ptala se Kateřina Šimková

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3