INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Era_logo_finalRodinné hospodaření představuje jedno z nejcitlivějších témat a častý zdroj partnerských hádek. Ačkoliv více než třetina (37 %) českých domácností volí formu hospodaření na jediném společném účtu, tak celých 41 % párů upřednostňuje systém: Každý na sebe. Vyplývá to z průzkumu Era Poštovní spořitelny.

„Hledání funkčního modelu rodinných financí je pro vztah zátěžovým obdobím," upozornil Milan Jursík, manažer marketingu Poštovní spořitelny. „Dalším zdrojem možných konfliktů ohledně rodinných financí jsou situace, které mohou navozovat ve vztahu asymetrii – například nástup ženy na mateřskou dovolenou, rodičovská dovolená, nezaměstnanost, dlouhodobá nemoc atd.," doplnil Milan Jursík.

Společný účet, z něhož jsou hrazeny všechny rodinné výdaje, používá v této chvíli 37 % českých domácností. Jak průzkum ukázal, páry fungující v tomto modelu jej upřednostňují především kvůli úspoře nákladů souvisejících s vedením více účtů, a také pro větší přehlednost. „Společný účet však předpokládá velmi dobrou komunikaci mezi partnery, důvěru a naprostou otevřenost ve správě rodinných financí," poradil Milan Jursík.

„Disponibilitu" jako jednu z volitelných možností nabízí i Era osobní účet. V souvislosti se zdravým finančním chodem domácnosti však Milan Jursík upozorňuje, že je důležité dodržovat tři základní principy:

 Partneři by měli znát výši všech svých příjmů

 O větších výdajích musejí rozhodovat společně

 Společně by měli vybrat spořicí produkty, pomocí nichž zhodnotí své úspory (termínovaný vklad, spořicí účet, podílové fondy apod.)

Era jde cestou zjednodušování produktové nabídky a maximálně se zaměřuje na požadavky dnešního klienta. Jejím cílem je poskytnout srozumitelné, praktické, dostupné a funkční služby, které se bez ostatních zbytečností přizpůsobí potřebám zákazníků. Poštovní spořitelna je součástí Československé obchodní banky, a. s.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3